Alla inlägg den 22 oktober 2009

Av Sara - 22 oktober 2009 22:36


  

Emmy m. stekpannan =)


      

bilder fr. mellis-drop-ut på dagis igår..


     


  

..och ett par bilder på Philip också <3

*

*



Av Sara - 22 oktober 2009 21:35



Vet Ni...Philip sov från strax efter 22 till 06.30

natten mot idag!! Helt otroligt. =)

Efter amningen somnade vi om båda två, och

låg kvar i sängen tills 07.30

Sedan gjorde jag iordning lite kaffe, skjutsade

Emmy på dagis och så..Då jag kom hem satte vi

igång med att städa klart. Hann ju inte med allt

igår. Plus att C satte upp dörrfodren i Emlans rum.


Efter lunch for jag ner på stan och hämtade Malin

& Melvin. Jättekul att träffa dem. =) Emmy gillade

Melvin från första stund, klappade honom på huvudet,

och gav honom sina leksaker samt bjöd på en puss,hehe.

Men så klart glömde jag att ta några bilder =/


Ikväll då C skulle natta Emmy, gick jag och Philip in

i vårt sovrum och lyckades somna båda två.

Tydligen hade Christian också somnat.

Då han klev upp satt Micke & S i vårt vardagsrum,haha.

Jag vaknade  en stund senare jag =)

P sitter i babysittern nu, ombytt för natten.

Själv sitter jag och bevakar en auktion på Tradera. =P

Av Sara - 22 oktober 2009 21:32



Idag fyller världens bästa svärmor år!


Grattis Karin! <3


present  

Ovido - Quiz & Flashcards