Alla inlägg den 10 mars 2009

Av Sara - 10 mars 2009 14:53



Tisdag:

Föreläsning fr. 8.15-16...eller nu ljög jag...Vi fick

ju faktiskt sluta tidigare...runt 14.30..Men det kändes

hyfsat segt ändå. Och vad är det med vädret?? Snö till

förbannelse. Usch! Längtar verkligen till sommaren nu.


Nu sitter jag och latar mig en stund innan jag ska åka

och hämta Emmy.Å  Hon var så  söt imorse

att jag inte ville åka. Hon pussades och kramades hela tiden =))

Det är så roligt nu då hon förstår vad man säger, och pratar

och visar vad hon vill. Igår pratade hon med faster Malin i telefon

också, hehe. Och då jag frågade: Ska du bli storasyster snart Emmy?

så sa hon Jaa och klappade mig på magen =)


Ikväll är vi bjudna på fika i Mickes nya lägenhet.

Kanske återkommer med bilder senare....Om jag orkar vill säga/ S





Ovido - Quiz & Flashcards