Alla inlägg den 18 mars 2009

Av Sara - 18 mars 2009 19:59



Idag kände jag mig faktiskt på humör för att plugga.

Jag kände mig utvilad och laddad för att läsa.

Skönt de få gånger man känner så. Och vi fick en hel

del gjort under dagen. Vilken lättnad! =)

Girlsen är toppen och jag trivs verkligen m. skolan

även om det är jobbigt ibland.


Ikväll har jag, C och Emlan storhandlat, innan det var dax

för kvällgröt och kvällbad för Em.

Nu håller Christian på att greja i hallen, som han gjort ett

gäng kvällar i rad nu. Duktig sambo =))

Imorgon kommer målaren och ska tapetsera.

Sedan ska det läggas golv och sättas halvpanel.

Äntligen händer det saker! Och det ska bli jätteskönt,

och fint, då det är klart.


Imorgon ska jag till MVC och lämna urinprov innan det är

dax för mer tentaplugg. Kan hända att jag dragit på mig

en uvi som gör att jag får sammandragningar.

Pratade med min bm imorse, och hon tyckte

att man borde kolla upp det där. Om det inte blir bättre

skulle jag höra av mig och boka tid för ett extra besök hos

henne. Och så sa hon åt mig att försöka låta bli att stressa =P


Inga bilder idag heller. Trist, jag vet. Men jag har faktiskt inga

bilder alls inlagda på min dator. Alla ligger på Christians just nu.

Nu ska jag iaf. läsa nyaste numret av Mama, innan jag återgår till

min kurslitteratur...Åter imorgon. /S

Ovido - Quiz & Flashcards