Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Sara - 11 mars 2009 20:52



Imorgon blir det laboration/metodövning på KTC..

Och på fredag..Ja lyssna på den här:

Föreläsning fr. 8.15-12.00, sedan har jag tagit på mig att

jobba på K-Lund mellan 13-21..Jorå..Kommer att bli en lååång

dag för stackars gravida Sara =P Självförvållat så klart, men

knappast genomtänkt.*s* Fredag den 13e är det ju också..

Det ska bli spännande.


Inga planer för helgen ännu- Kan ju hoppas på att det

låter bli att snöa iaf.

Nä, nu ska jag ta min halsbränna och hoppa in i duschen

för att sedan hoppa vidare ner i sängen...

Hej så länge! /S


Av Sara - 11 mars 2009 20:20





i väntan på lunch på Drakborgen (i söndags)

...och sedan var det lekdax =)







Och här är dagens bilder:

stans snyggaste: Emmy med för liten mössa, och jag med ett

charmigt häng på byxorna =))



Emmy och jag....Rätt lika ändå ;P


jag och C : Syns ju vem som gått upp i vikt, och

vilken som blivit smalare,hehe


****************************

Ovido - Quiz & Flashcards