Alla inlägg den 22 mars 2009

Av Sara - 22 mars 2009 19:18



Så var även denna helg slut. Och jag har pluggat

så ögonen blöder...ja nästan iallafall.

Emmy har dragit på sig nått skit så hon har ett stort

köttigt sår i nacken. Christian tog henne till vårdcentralen

igår där hon fick recept på antibiotika. Men såret blir bara större

och ser så där infekterat och såsigt ut..Usch. Min stackars

plutta. Kanske hon fått nå stafylokocker eller nått, vad vet jag.

Nu har hon fått sin medicin 2 ggr idag, och ska fortsätta så

några dagar framöver, så jag hoppas verkligen att det går

över snart. Imorgon får hon vara hemma m. Christian iallafall.


Den kommande veckan består av plugg och tentaångest.

Tenta på fredag, och jag känner mig inte alls tillräckligt

förberedd, men det gör man väl aldrig =P

På söndag är Emmy bjuden på kalas hos Molly. Får se om

såret ser bättre ut, annars får vi nog hålla oss hemma...


Både jag och C är tröttare än tröttast just nu...

trots världens bästa stöttning av C´s familj.

(Det är verkligen guld värt att ha familj och vänner nära.

Det har man upptäckt nu då man har barn, hehe.)

Hoppas på att få ny energi då våren behagar dyka upp.

För fastän jag gnäller rätt ofta nu, så är jag så glad över

att ha min älskade dotter, min kära sambo, våra respektive

familjer, och mina fina vänner.

Ja, jag är nog en riktigt lyckligt lottad jävel trots allt ;)





Ovido - Quiz & Flashcards