Alla inlägg den 16 mars 2009

Av Sara - 16 mars 2009 21:00



Jorå...Jag frågade om Emmy ville åka ut

till Birsta och hon sa - Jaaa. =)

Vi hittade en rosa väska och ett par jeans till MiniMe

och en mammatröja och två linnen till mig..

Sedan snodde vi en McDonalds-ballong, innan vi gick

och hälsade på Malin.

Nu är Emmy badad och nattad, och jag känner mig döende.

Tröttast.nu med magknip. Ska nog sova jag också.


resten av veckan:

Tisdag: tentaplugg fr. 9.00, och seminarium fr. 14nånting-16.00

Onsdag: tentaplugg fr. 9.00, fixa nya linser på em. om det hinns med

Torsdag: mer tentaplugg...

Fredag: Ultraljudsundersökning kl. 10, sedan plugga

Lördag: tentaplugg på skolan fr. 9.00

Söndag: samma som lördag

******************************




Av Sara - 16 mars 2009 16:39



Inget svar ang. tentan idag heller.

Men imorgon ska vi få hämta ut dem, så då

får man veta om man ska jubla eller ladda för en

omtenta...


Just nu sitter jag och funderar på om jag ska orka åka

till Birsta en sväng m. Emlan..Får se hur det blir../S

Ovido - Quiz & Flashcards