Alla inlägg den 30 mars 2009

Av Sara - 30 mars 2009 20:36



Efter att vi skjutsat Emmy till dagis for jag och C

till Livsstilsenheten där jag hade tid kl. 9.

Vi blev en stegräknare rikare iallafall =P

Sedan skulle C ner på stan och uträtta några ärenden

och jag åkte till skolan för att räkna lite matte.


Efter lunch hämtade jag upp Christian igen för att åka

till Birsta och handla mat och lite sånt.

C köpte ett par rosa "Foppatoffelkopior" till Emlan =)

Ja...och sedan var det dax att hämta hem Emmy igen.

Tycker att den här dagen gått otroligt fort.

Ikväll har vi haft besök av Anna och Pontus,

och även Katrin kom förbi en sväng. =)


På torsdag ska jag äntligen klippa mig. Ska bli så skönt.

Får se om jag behöver färga sedan eller om hon klipper bort

det som är kvar av det blekta...


Har inget speciellt att skriva idag tror jag..

Bjuder på en bild på mig och Emmy istället =P


2 trötta.



..och så en bild på mitt nyförvärv*s*

Ovido - Quiz & Flashcards