Alla inlägg den 25 mars 2009

Av Sara - 25 mars 2009 20:17



Jag fick sovmorgon tills kl. 07.30 imorse.

Då kom Emlan(som numera når upp till dörrhantagen)

och slängde upp sovrumsdörren och sa Heeeej.

Sedan gick hon och hämtade mina kläder och lade

dem på sängen,hehe.

Efter att jag skjutsat henne på dagis satte jag mig

och pluggade. Skönt att kunna läsa hemma.

Anna och Pontus kom förbi en stund efter lunch,

och Christian har grejat m. golvet i hallen.


Stax före 16 for jag och skulle hämta hem Emmy.

Då jag kom till dagis ser jag hur dom dukat upp med

kaffe, saft och våfflor. Shit! Jag och C hade tagit fel på

dag. Trodde att våffel-dropin-grejen var imorgon!

Där satt min stackars dotter på en bänk med en av fröknarna.

Hon hade tjatat om "mamma, pappa och våffla" hela efter-

middagen, och fröknarna hade förstås sagt att vi snart skulle

komma eftersom vi stod uppskrivna på listan!

Snacka om att man kände sig hemsk..=/

Nu har jag lovat henne ett nytt pussel =P


Imorgon blir det BARA tentaplugg! Skriver på fre.morgon

kl. 08.00 Hoppas att nått hinner fastna tills dess...

På lördageftermiddag åker jag och Emmy till Ånge

och sover över där tills på söndag då vi är bjudna på

3årskalas hos Lindas Molly. C ska vara hemma och arbeta

vidare m. hallprojektet.

Nu blir det en dusch innan jag och anatomiboken

ska lägga oss i sängen =P



Ovido - Quiz & Flashcards