Alla inlägg den 17 mars 2009

Av Sara - 17 mars 2009 19:38



Jag är mer död än levande just nu...

Fick tillbaka tentan idag...Och jag blev godkänd!

Skönt. Men istället för att bli peppad som fan att läsa till

kommande tenta, så kändes det som om luften bara gick ur

mig. Och lite surt var det ju att jag inte lyckats

skrapa ihop fler poäng. Varför blir man ALDRIG nöjd?!!

Jag vet att det låter som om jag är världens suraste,tröttaste

gnällkärring då jag skriver här i bloggen, men så är det

(förhoppningsvis) INTE. Men på nått sätt ska man ju avreagera sig

eller hur?.Och jag får faktiskt skylla på gravidhormonerna! =P


Hursomhelst har jag börjat få sammandragningar...Mest på

morgnarna. Känns inte alls bra. På tok för tidigt. Antar att

det har med stress att göra. Ska ringa min BM imorgon iaf. =/

Nu måste jag läsa lite om respirationssystemet../S


Ovido - Quiz & Flashcards