Alla inlägg den 23 mars 2009

Av Sara - 23 mars 2009 19:23



Man kan ju undra vart dagens oanade energi

kom ifrån? Kanske kan det vara den goda lättdrycken

med frysta hallon som jag drack i går kväll..eller kanske

från de alldeles förträffliga popcorn jag slukade vid

samma tidpunkt...-Hursomhelst har jag varit pigg och

på bra humör hela dagen idag! Vilken skräll va? =P

Åkte till skolan strax efter 8 och pluggade med en av

"mina tjejer". Lunchade lite snabbt innan det var dax för

seminarium. Sedan åkte jag och hämtade mina linser,

och handlade lite på Ica innan jag for hem.

Väl hemma blev det en massa mys m. lilla familjen,

innan jag fick ett städryck och grejade lite i köket

innan dammsugaren åkte fram. Heja heja!

Nu är Emmy badad och nattad, och jag ska ta en dusch

innan det är dax för mer tentaplugg...Och jag är fortfarande

inte så där jättetrött. Helt jävla otroligt!

Fler sådana dagar tack! =)


Kvällens städprojekt: mamman feat. Emlan =P


Vissa var lite överambitiösa trots att man bara använde ett munstycke*s*


Vi avslutade med världens goaste puss förstås ;)

Ovido - Quiz & Flashcards