Alla inlägg den 12 mars 2009

Av Sara - 12 mars 2009 20:00


Dagen idag har sett ut som sådan:

Klev upp strax före 8.

Skjutsade Emmy till dagis vid 9tiden.

Sedan kom Anna och Pontus förbi på en förmiddags-

kaffe, innan det var dax för mig att knata bort till sjukhuset

för att ta puls och blodtryck på mina klasskamrater.

Det gick bra, och vi var inte där längre än en timme.


Då jag kom hem berättade C att min dator hade kommit.

Den har ju varit på lagning i över 5 veckor..hm..

Vi hämtade den och passade på att käka på Max

innan Emmy skulle hämtas. =P

Trots att jag känt mig trött och hängig mest hela dagen

så är jag rätt nöjd då jag sitter här med MIN dator

och surfar i godan ro,hehe. Synd bara att jag sitter på en hård

köksstol i vårt rosablommiga kök, utan riktig musmatta.*s*

********************

Ovido - Quiz & Flashcards