Direktlänk till inlägg 27 mars 2009

fredag

Av Sara - 27 mars 2009 19:50



Idag har jag hunnit med mer än jag vanligen

gör på en hel vecka,hehe

(Ang. tentan: INGA kommentarer!! Tror det blir en

omtenta iaf....)


Efter att jag var klar m. skrivningen åkte jag hem och lunchade

m. Christian. Sedan for vi till Birsta en snabbis och handlade

present till Molly. Kl. 13 skulle C vara på vårdcentralen i Matfors

så det blev en tur dit också.

Efter den turen, åkte vi till Bejers eller vad det nu heter=P

C mötte upp Tommy för att köpa några grejer till vår hall.

Jag åkte ut till Birsta igen, för att gå på BarnensHus bl.a

Runt halv fyra hämtade jag upp C igen, innan vi for för att

hämta Emmy. Middag på McD med LillMalin. =)


Nu är vi hemma igen, Emmy är badad och nattad, och jag

borde hänga tvätt och plocka ur diskmaskinen ist. för att

sitta här =P

Imorgon åker som sagt var jag och Emlan till Ånge.

Kommer faktiskt att sakna C. Hade önskat att bara han och jag

hade kunnat hitta på nått denna helg..För på tisdag börjar

vi läsa en ny kurs, och första tentan på den är redan om 3 veckor...

Jaja..kommer kanske fler chanser. Ska bli kul att få rå om Emmy

och att träffa mina gamla klasskompisar.

Trevlig helg på Er alla =)





 
 
maijsan

maijsan

28 mars 2009 10:34

ja snart är det faktiskt dags!! :) och det är med skräckblandad förtjusning jag säger det!! hoppas du får en lugnoch behaglöig helg nu... kram

http://mmmaijsan.blogg.se

 
malin

malin

29 mars 2009 10:26

Hoppas det går bra i Ånge! =)

http://mnordstrom.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 20 augusti 2011 03:00

    Nattjobbet förstör min sömn och min träning och framförallt min så kallade kosthållning. I natt har jag iaf fått i mig 2 kokta ägg. Annars är det mest kakor och annat skit som,tyvärr, slinker ner då jag jobbar natt. 2 kilo har jag tappat de...

Av Sara - 30 juli 2011 23:19

Innan jag började träna, i januari -11, vägde jag 39 kilo. Jag var: aldrig hungrig                 alltid frusen                 sällan glad                  orkeslös och tom på energi....               Efter att ha gått upp nä...

Av Sara - 25 juli 2011 02:01

      Ska starta upp bloggen igen...tror jag =)   Emmy och Philip fyller snart 4 respektive 2 år. <3 Livet rullar på med nattjobb, träning(jo, jag har ÄNTLIGEN kommit igång med det på allvar!), studier och så vidare.   Jag kommer f...

Av Sara - 12 juli 2010 04:58

Ja nu är nattjobbet i full gång. Grymt schema..och grymt i bemärkelsen SKITJOBBIGT =P Tur att sommaren "snart" är över. Ikväll orkade jag inte följa med då Emmy skulle ut och cykla, utan var inne med Philip istället och städade och ...

Av Sara - 1 juni 2010 21:06

Nedräkningen inför sommarschemat har börjat. Lika så har funderingar och planer för sommaren i övrigt satt griller i mitt stressade huvud. En minitripp till Furuvik innan sommarjobbet kör igång på riktigt, ev. resa till Norge för C, Emlan och ...

Ovido - Quiz & Flashcards