Direktlänk till inlägg 29 mars 2009

tillbaka till verkligheten

Av Sara - 29 mars 2009 21:00



Äntligen hemma igen. SÅ skönt!

Men vi har haft det bra i Ånge också. =P

Jag har fått vila och Emmy har varit m. mormor och

morfar.Jag har känt mig riktigt hängig hela helgen...=/

Igårkväll kom Lina och drack kaffe med mig, och idag

har jag och Emlan varit på födelsedagskalas hos Molly.

Det har varit trevligt, och roligt att träffa mina gamla

barndomsvänner. Händer tyvärr inte allt för ofta...


Hade fått mail ang. mitt urinprov som jag lämnade

på MVC: Det var negativt på UVI. Men nu måste jag nog ringa

min bm ändå. För jag har riktigt otäcka sammandragningar

varje dag..mest på morgonen och på kvällarna =/


Imorgon ska jag på Livsstilsenheten innan jag måste släpa

mig till skolan och göra klart uppgiften i prep.-kursen inför

läkemedelsberäkningen =/ Trist...Hade mer än gärna varit ledig

1 dag innan kursen i Farmakologi, mikrobiologi och läkem.beräkn.

börjar nu på tisdag...Men men..


Måste boka klipptid också. SNARAST-Var alldeles för länge sedan nu.

Borde färga också, men det får man nog göra själv då man

är fattig student.Synd att man inte är onödigt rik *s*

Nä, nu ska jag ta en dusch, och sedan sova.


 
 
maijsan

maijsan

29 mars 2009 21:52

så vard et ju för mig också, neg uvi men sen när ja va på förlossningen typ 2 veckor senare var det en tydlig UVI. skumt sånt där!! hoppas de går över bara! kram

http://mmmaijsan.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 20 augusti 2011 03:00

    Nattjobbet förstör min sömn och min träning och framförallt min så kallade kosthållning. I natt har jag iaf fått i mig 2 kokta ägg. Annars är det mest kakor och annat skit som,tyvärr, slinker ner då jag jobbar natt. 2 kilo har jag tappat de...

Av Sara - 30 juli 2011 23:19

Innan jag började träna, i januari -11, vägde jag 39 kilo. Jag var: aldrig hungrig                 alltid frusen                 sällan glad                  orkeslös och tom på energi....               Efter att ha gått upp nä...

Av Sara - 25 juli 2011 02:01

      Ska starta upp bloggen igen...tror jag =)   Emmy och Philip fyller snart 4 respektive 2 år. <3 Livet rullar på med nattjobb, träning(jo, jag har ÄNTLIGEN kommit igång med det på allvar!), studier och så vidare.   Jag kommer f...

Av Sara - 12 juli 2010 04:58

Ja nu är nattjobbet i full gång. Grymt schema..och grymt i bemärkelsen SKITJOBBIGT =P Tur att sommaren "snart" är över. Ikväll orkade jag inte följa med då Emmy skulle ut och cykla, utan var inne med Philip istället och städade och ...

Av Sara - 1 juni 2010 21:06

Nedräkningen inför sommarschemat har börjat. Lika så har funderingar och planer för sommaren i övrigt satt griller i mitt stressade huvud. En minitripp till Furuvik innan sommarjobbet kör igång på riktigt, ev. resa till Norge för C, Emlan och ...

Ovido - Quiz & Flashcards