Alla inlägg under mars 2009

Av Sara - 2 mars 2009 20:31



Dagens examinationsseminarium gick bra.....

och jag blev godkänd! En etapp till avklarad. Ett steg i rätt riktning!

Och det är skönt kan jag lova, även om vi har ännu ett

seminarium(betygsgrundande även detta)på fredag, och en

tenta på hela kursen som ska skrivas den 27e.

Ibland tror jag helt allvarligt att jag inte ska orka.

Trött, gravid, småbarnsförälder..med en massa hormoner i omlopp*s*

Ibland vill jag bara gråta av självömkan..även om insikten om hur

patetiskt det faktiskt är, brukar stoppa mig för det mesta,haha-


Jag är mäkta imponerad av alla superkvinnor som aldrig har en

lugn stund, men ÄNDÅ lyckas se pigga,fräscha och glada ut!

Hur bär ni er åt?! Jag vill också se pigg, fräsch och glad ut!

Just nu ser jag mest svullen, missmodig och trött ut.

Man kan ju hoppas att det vänder då våren kommer. (Dock

inte särskilt troligt, eftersom jag begåvats med en härlig

pollenallergi som gör mig till ett rödögt monster med rinnsnuva

så fort snön har smält undan.)


Tack och godnatt. /S 

Ovido - Quiz & Flashcards