Direktlänk till inlägg 7 oktober 2009

Nordstrump

Av Sara - 7 oktober 2009 20:03



Ikväll har Emmy varit lite mammig. Kors i da roof! =)

Vi har målat, myst i soffan och försökt lära "oss" en

massa nya ord. Bl.a har vi övat på att Emmy ska kunna

säga både för- och efternamn. Dvs. EMMY NORDSTRÖM

(Ja, nu heter hon ju Lindqvist också, men det ska väl

bort så småningom.....)

Hursomhelst så säger hon att hon heter Nordstrump nu, haha.

Jag kunde inte hålla mig för skratt, vilket naturligtvis gjorde

att hon upprepade det minst 20 gånger till...Sötungen min. <3


Nä..nu har jag inte tid att blogga mer idag. Ska kolla lite på

Tradera och läsa lite bloggar, samt hinna med en dusch innan

Philip vaknar igen............................/S


 
 
malin

malin

8 oktober 2009 00:00

Ja och sen kan hon säga vart hon bor oxå, i Sundsvall =) fast det låter väl mer susvall hehe =)

http://mnordstrom.bloggagratis.se

 
Lotta

Lotta

11 oktober 2009 13:25

Haha kan ni inte byta till det då ;) Så har ni nåt eget ;D

http://ecin.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 20 augusti 2011 03:00

    Nattjobbet förstör min sömn och min träning och framförallt min så kallade kosthållning. I natt har jag iaf fått i mig 2 kokta ägg. Annars är det mest kakor och annat skit som,tyvärr, slinker ner då jag jobbar natt. 2 kilo har jag tappat de...

Av Sara - 30 juli 2011 23:19

Innan jag började träna, i januari -11, vägde jag 39 kilo. Jag var: aldrig hungrig                 alltid frusen                 sällan glad                  orkeslös och tom på energi....               Efter att ha gått upp nä...

Av Sara - 25 juli 2011 02:01

      Ska starta upp bloggen igen...tror jag =)   Emmy och Philip fyller snart 4 respektive 2 år. <3 Livet rullar på med nattjobb, träning(jo, jag har ÄNTLIGEN kommit igång med det på allvar!), studier och så vidare.   Jag kommer f...

Av Sara - 12 juli 2010 04:58

Ja nu är nattjobbet i full gång. Grymt schema..och grymt i bemärkelsen SKITJOBBIGT =P Tur att sommaren "snart" är över. Ikväll orkade jag inte följa med då Emmy skulle ut och cykla, utan var inne med Philip istället och städade och ...

Av Sara - 1 juni 2010 21:06

Nedräkningen inför sommarschemat har börjat. Lika så har funderingar och planer för sommaren i övrigt satt griller i mitt stressade huvud. En minitripp till Furuvik innan sommarjobbet kör igång på riktigt, ev. resa till Norge för C, Emlan och ...

Ovido - Quiz & Flashcards