Direktlänk till inlägg 8 oktober 2009

ägg

Av Sara - 8 oktober 2009 12:38



Sen lunch idag... Kör på samma som igår.

Kokt ägg och makrill. Låter kanske inget vidare

men gott är det! =) Har nyss badat Philip, och väntar

på att resten av familjen ska storma in strax efter 14.


Idag har C varit till tandis och jag till MVC.

Mitt järnvärde låg på 113, blodtrycket på 111/ 78

och min vikt är förtillfället 45,3 kg. Alles gut!


Tapeterna till Emmys rum har kommit, så nu blir det

till att ragga barnvakt nån helg framöver så vi kan

göra fint i hennes rum, UTAN att hon ska "hjälpa till",hehe.


Imorgon blir det nog en tur på stan, där jag och Philip ska

träffa Mattias och Timothy. Ska INTE shoppa nått ;)

Nån dag i helgen måste vi åka ut till Matfors så C får

lägga på vinterdäcken på bilen också..Kallt(och halt)

på mornarna nu ju.  /S


 
 
tulay

tulay

8 oktober 2009 19:54

Ja det funkar super. Han vill inte gå av. han står på den en halvtimma innan vi ska till dagis. han är helt såld. Ångrar lite att jag köpte den. Nu vill han inte gå nångång.

http://www.tullisen.blogg.se

 
Sandra

Sandra

9 oktober 2009 11:17

Haha, ja vem vet, kanske ngt i framtiden ;-)

Vilken söt familj ni är... så söta barn. Philip ser ut som en liten sumo, hihi!

Ha en trevlig helg! Kram Sandra o Molly

http://sandraomolly.bloggagratis.se

 
jempa

jempa

9 oktober 2009 17:02

Kul att höra att du gillar den! =) självklart får du länka till mig!
ha en bra helg du med!

http://www.jempas.se

 
Maijsan

Maijsan

9 oktober 2009 19:17

Hej och FÖRLÅT! jag är sämst på att kommentera nu för tiden. usch på mig!! Men jag ska bli bättre, hade jag tänkt. När Malin och Melwin kommer upp kanske vi kan ses alla tre, om du skulle vilja? :) kram

http://mmmaijsan.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 20 augusti 2011 03:00

    Nattjobbet förstör min sömn och min träning och framförallt min så kallade kosthållning. I natt har jag iaf fått i mig 2 kokta ägg. Annars är det mest kakor och annat skit som,tyvärr, slinker ner då jag jobbar natt. 2 kilo har jag tappat de...

Av Sara - 30 juli 2011 23:19

Innan jag började träna, i januari -11, vägde jag 39 kilo. Jag var: aldrig hungrig                 alltid frusen                 sällan glad                  orkeslös och tom på energi....               Efter att ha gått upp nä...

Av Sara - 25 juli 2011 02:01

      Ska starta upp bloggen igen...tror jag =)   Emmy och Philip fyller snart 4 respektive 2 år. <3 Livet rullar på med nattjobb, träning(jo, jag har ÄNTLIGEN kommit igång med det på allvar!), studier och så vidare.   Jag kommer f...

Av Sara - 12 juli 2010 04:58

Ja nu är nattjobbet i full gång. Grymt schema..och grymt i bemärkelsen SKITJOBBIGT =P Tur att sommaren "snart" är över. Ikväll orkade jag inte följa med då Emmy skulle ut och cykla, utan var inne med Philip istället och städade och ...

Av Sara - 1 juni 2010 21:06

Nedräkningen inför sommarschemat har börjat. Lika så har funderingar och planer för sommaren i övrigt satt griller i mitt stressade huvud. En minitripp till Furuvik innan sommarjobbet kör igång på riktigt, ev. resa till Norge för C, Emlan och ...

Ovido - Quiz & Flashcards