Direktlänk till inlägg 28 oktober 2009

dagen idag...so far

Av Sara - 28 oktober 2009 13:09


Uppstigning strax efter 7. Emmy och C var redan

vakna. Efter att ha bytt på Philip och klätt på

honom, var det dax att skjutsa Emlan till dagis.

Väl hemma igen blev det ännu ett blöjbyte och lite

amning innan vi åka iväg till BVC för mitt mammasamtal.

C  åkte med oss till stan eftersom han skulle till tandläkaren.

Nu är vi hemma, och Philip sover efter att ha varit vaken

nästan hela förmiddagen. Christian är m. Malin, och dom ska

hämta Emmy på dagis sedan. Jag har gjort kaffe och ska kolla

på Förlossningskliniken jag =)

En ganska händelselös dag idag, men det är skönt ibland det med =)

*

*

Ja just ja..Nu har jag fått båda mina Tradera-vinster, dvs 2 par jeans!

Naturligtvis kommer jag att behöva lägga upp dem..

Så är det ju alltid, då man har ben som en tax*s*

Annars passade dom bra måste jag säga, med undantag för ena paret kanske

...men det har med min slappa mage och lår att göra. Det liksom väller över

lite,haha. Får väl  börja promenera mera, och kanske försöka komma

iväg och träna, så kommer de att sitta som en smäck ;)

Det är det som är mitt problem...Jag vet att jag inte är tjock..

Tvärtom, och sånna här inlägg brukar just därför kunna sticka i ögonen på folk.

Det jag menar då jag skriver är att jag är: smal..men slapp..typ,hehe.

Otränad alltså. Och det är DET jag vill göra nått åt.

Få mer muskler och bli fastare. INTE gå ner i vikt.


Nä, nu börjar Förlossningskliniken!  /S

 
 
Elleonora

Elleonora

28 oktober 2009 13:50

Va roligt att du tycker om att följa bloggen!

Ja självklart kan vi göra sällskap... bor ju i Granlo. Och vad jag kan förstå bor väl ni i Granloholm? Bara en skog emellan ;)

http://elleonora.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 20 augusti 2011 03:00

    Nattjobbet förstör min sömn och min träning och framförallt min så kallade kosthållning. I natt har jag iaf fått i mig 2 kokta ägg. Annars är det mest kakor och annat skit som,tyvärr, slinker ner då jag jobbar natt. 2 kilo har jag tappat de...

Av Sara - 30 juli 2011 23:19

Innan jag började träna, i januari -11, vägde jag 39 kilo. Jag var: aldrig hungrig                 alltid frusen                 sällan glad                  orkeslös och tom på energi....               Efter att ha gått upp nä...

Av Sara - 25 juli 2011 02:01

      Ska starta upp bloggen igen...tror jag =)   Emmy och Philip fyller snart 4 respektive 2 år. <3 Livet rullar på med nattjobb, träning(jo, jag har ÄNTLIGEN kommit igång med det på allvar!), studier och så vidare.   Jag kommer f...

Av Sara - 12 juli 2010 04:58

Ja nu är nattjobbet i full gång. Grymt schema..och grymt i bemärkelsen SKITJOBBIGT =P Tur att sommaren "snart" är över. Ikväll orkade jag inte följa med då Emmy skulle ut och cykla, utan var inne med Philip istället och städade och ...

Av Sara - 1 juni 2010 21:06

Nedräkningen inför sommarschemat har börjat. Lika så har funderingar och planer för sommaren i övrigt satt griller i mitt stressade huvud. En minitripp till Furuvik innan sommarjobbet kör igång på riktigt, ev. resa till Norge för C, Emlan och ...

Ovido - Quiz & Flashcards