Alla inlägg den 3 augusti 2008

Av Sara - 3 augusti 2008 03:00



4 timmar kvar till några dagars ledighet. Nice =)

Och på tisdag kommer M & R, och Mille hem!!

Hoppas på att hinna träffa dem innan dom drar till Sthlm.

Ja...livet är bra orättvist ibland *s*



Jag och C åt rostade mackor, och kräm & mjölk

till middag =/ Idag vill jag ha RIKTIG mat!!! =)

Får se vad vi hittar på. Vore rätt trevligt att gå ut

och käka...men efter att räkningarna dragits

så är man kanske fattigast i stan.


SAKNAR Emlan och C !!!!!


Nee...Fortsätta jobba kanske?!

/S


ja...så här pigg ser jag ut,då jag är vaken hela nätterna *s*


Av Sara - 3 augusti 2008 00:34



...2 av mina favoritkillar ;P Man tackar!


Jahapp...jobb även denna natt. Idag vaknade jag

strax efter 11. Då hade jag endast sovit 3,5 timme

efter att jag kommit hem från jobbet. Men klev upp iaf.

Tog ett bad och blev lite piggare.

Sedan lekte jag lite med Emmy, käkade etc.

innan jag insåg (kl.16.30) att jag var tvungen att sova nån timme

till innan jag skulle åka iväg och jobba igen.

Kul lördag! NOT!


/S



Ovido - Quiz & Flashcards