Alla inlägg den 7 augusti 2008

Av Sara - 7 augusti 2008 21:56



.....FYLLER EMMY 1 ÅR!  =)


Tiden har verkligen gått fort.

Imorgon kommer Lina och Tony hit. Ska bli jättetrevligt!

Och på lördag ska vi ha kalas/födelsedagsfika. =)


Lilla, stora tjejen, har fått massor av tänder nu. Idag drack hon

med sugrör för första gången. Och hon kryper och går(med stöd).

"Pratar" mest hela tiden, och "dansar" då hon lyssnar på musik.

Kunde verkligen aldrig föreställa mig vilken lycka det faktiskt är

att ha barn *L* ................K Ä R L E K !!


Ikväll har jag handlat lite...och städat.

Ska handla mer imorgon, och fortsätta med städningen.

Malin ska komma hit nån timme innan resten anländer på lördag.

Snällt! Känns som om man kommer att vara skapligt trött

efter denna helg, hehe. Men kul ska det bli!


Och om drygt en vecka, fyller jag år =P

28, för att vara exakt. Känns lite konstigt...Närmar mig ju 30

med rasande fart *s*

I början av sep. fyller min pappa år också. Då ska jag och C följa

med honom och mamma till Stockholm.(Emmy ska få vara hos

sin farmor och farfar). Det ska bli trevligt. Vi kommer att vara

borta fr. den 3sep. till den 5e bara, så det blir nog alldeles

lagom...Annars skulle jag sakna Emlan allt för mycket!


Nä..nu ska jag kolla på UFC =)



tack för alla kommentarer föresten .../S

Ovido - Quiz & Flashcards