Alla inlägg den 24 augusti 2008

Av Sara - 24 augusti 2008 10:42



jaha...då var man nyklippt. Men jag fegade ur

och fick skäll av Lotta =P

Hursom helst så kanske jag kommer att klippa kortare

vid ett senare tillfälle. Och nu måste jag visst införskaffa

en plattång också, hehe. Jag som endast "stylar" med kam *s*


Köpte även ett par jättemörka Killah-jeans igår. Blev riktigt

nöjd. Och en grå tröja hann jag också köpa, under min

lilla stadstripp =)

Sedan for jag hem och hämtade Emlan för att åka till Malin.

Där hade dom redan förberett allt, så det var bara att sätta sig

till bords. Tack tack! Det var jättetrevligt att träffas och prata

lite, och äta MASSOR. Vi flyttade oss inte från matbordet under

hela kvällen..haha.

Bilder från kvällen finns i Lottas blogg. =)


Nu har jag städat. Emmy sover. Och jag ska snart gå och skölja

ur hårfärgen som jag kletade dit för en halvtimme sedan.

Efter det, kommer mamma och Siv hit. Dom är just nu i Birsta

på Resesäljarna och bokar en resa. Vad orättvist!! *s*

Sedan ska jag, C och Emmy åka ut till Matfors,  där C ska

hjälpa Tommy. Vad jag och Emlan hittar på, återstår att se.


Återkommer. /S

Ovido - Quiz & Flashcards