Alla inlägg den 25 augusti 2008

Av Sara - 25 augusti 2008 18:42



Vaknade av att Emmy gosade mig i ansiktet

och pussades hej vilt! =)

Kl. 8 fick man lov att kliva upp, men det var ju inga problem

eftersom jag däckade kl. 20 igår *s*

Ringde Kommunen ang. Emmys dagisplats. Och nu är

hon berättigad heltid. Skönt! Inskolningen börjar den 10 sep.


Kl. 10.30 var jag i Bredsand för att hämta upp Lina.

Sedan bar det iväg till Försäkringskassan och Arbetsförmedlingen.

Hon bjöd på lunch på stan, och efter en liten sväng i några

affärer åkte jag hem för att hämta lilla familjen.

Vi drog ut till Birsta och hälsade på, och utfodrade Malin, hehe.

Åkte en sväng till "Babyproffsen" och handlade 3 bodies

och 4 nappar till Emmy...

Vi hann även med att bränna de sista slantarna

på IcaMaxi. Måste ju äta lite ibland också =P

Jag har diskat och hängt tvätt, samt packat en väska till

Emmy. Vi åker imorgon efter lunch.

Christian har satt upp vår nya postlåda.

Nä nu ska jag ta ett bad m. Emmy.

Uppdaterar från Ånge-skogarna!

/S


* love*

Ovido - Quiz & Flashcards