Alla inlägg den 13 augusti 2008

Av Sara - 13 augusti 2008 22:53



Nee....8 timmar kvar att jobba, och jag

är REDAN trött =/


Imorgon kommer mamma-mormor ner och avlastar

C lite med Emlan iaf. Och jag får sova någotsånär

ostört. Kanske ska ta med mig öronproppar från jobbet.


Idag var 6e dagen i rad som vi käkade tårta.(Katrin

kom på besök idag) Men nu är

det(tack och lov) slutkalasat! Ja..iaf. tills på söndag då jag fyller år ;P

Middagen bestod av kebabsallad. Gött! Käkade m. M & R.


Nu måste jag klippa mig snart...Är så less på mitt svinto-hår.

Kluvna toppar överallt. Kommer att behöva klippa av en BRA bit

kan jag tänka mig..Buhuuu =/ Men ingen inpackning i världen

lär lyckas få det snyggt om jag inte klipper bort det slitna..

Så här gör jag alltid: sparar och sparar. FÖR länge. Så då jag

väl ska klippa mig, måste dom ta av ca 5 cm...haha

Mitt hår blir liksom aldrig längre än så här. Tråkigt!


Undrar vad jag får i födelsedagspresent...Ja, jag VET att jag

är vuxen nu..men födelsedag och julafton är fortfarande

lika spännande, tycker jag...Fastän jag försöker att

låtsas som om jag inte bryr mig. *s*



later...

/S

Av Sara - 13 augusti 2008 13:49



 **********************************



Eric


Emmy & Eric


söt-unge!! =)


*************************************

Ovido - Quiz & Flashcards