Alla inlägg den 30 augusti 2008

Av Sara - 30 augusti 2008 20:04




Igår investerade jag i en plattång faktiskt...hehe.

Var ju på tiden. Hoppas bara att jag kommer att orka

fixa till mig sedan , så den inte bara ligger och samlar damm =P


Nu sover Emmy iaf, och jag och C ska kolla  på

nått liknade UFC, och sedan Cold case.

Och äta en massa gott förstås!

Det var allt för idag.

Åter imorgon!


/S

Av Sara - 30 augusti 2008 19:59



Emmy har lärt sig att dricka m. sugrör =)


Christian <3


resultatet av Emmys framfart hemma hos mm och mf, hehe


mitt hår, innan klippning och färgning


osminkad och dörädd(?)..nä, men kortare och mörkare hår iaf! =)


mammas lilla sjukis, i Matfors


**************************************************
****************************



Av Sara - 30 augusti 2008 15:41



Nu är det moi som är förkyld, och jag

skulle vilja påstå att jag är precis lika kinkig som

karlarna då det gäller halsont och feber =P

Emmy är nog helt frisk nu iaf...så det är skönt.

Bara C kvar ...Hoppas han inte blir sjuk tills

vi ska åka till Stockholm bara!


Middagen idag består av vitlöksmarinerad rostas

och potatisgratäng. Sedan ska vi kolla på TV(har äntligen

fått boxen fr. ComHem) och äta "Det goda".

Mer än så blir det nog inte denna helg..Lite trist, men men..

Hoppas som sagt att vi är friska allihop, tills på onsdag.

Då får vi njuta av Stockholms-vistelsen istället, och Emlan

kommer att få mysa med faster och farmor =)


Lägger upp lite nya bilder senare.

Orkar inte just nu eftersom jag är så sjuuuuuk ;P

later......./S

Ovido - Quiz & Flashcards