Alla inlägg den 19 augusti 2008

Av Sara - 19 augusti 2008 23:10




Det bästa jag någonsin gjort, är att bli/vara

mamma till Emmy! Kärlek som inte går att beskriva.

En känsla som jag aldrig trodde att jag skulle få uppleva!

*************************


Nu önskar jag att jag slapp sitta på jobbet,

bara för att sova bort ännu en dag

imorgon.

....istället för att få mysa och busa med min älskade dotter.

För övrigt så pekar hon alltid på Christian, även om man

frågar vart "mamma är". Och hon blir aldrig så glad som då HAN

kliver in i rummet, eller då HAN busar med henne....

Jag önskar att JAG kunde vara där för henne, precis lika mycket

som han kan. Men nu ser det ut som så, att jag känner att jag måste

jobba och plugga...för VÅR skull. Min lilla familj.


Det här med min konstanta trötthet och Christians onda nacke

tär på oss, kan jag väl säga....

Och att jag jobbar natt, blir det ju inte precis bättre av.

Jag går ständigt omkring med dåligt samvete....och är oftast stressad

över allt som jag borde hinna med, men kanske inte orkar.

Förhoppningsvis så får jag komma till nån läkare snart, som

kan berätta vad det är för fel på mig!


...back to work. /S




Av Sara - 19 augusti 2008 17:05




Har faktiskt hunnit med ALLT på listan, som jag skrev

igår. Men då hade jag ju glömt en av de viktigaste sakerna...

Registreringen på Komvux! Fan vad less jag blir på mig själv.

Måste ringa imorgon(inget svar idag) och se om jag fortfarande

får gå den kurs jag sökt =/


Men brevet till jobbet jag söker, är inlämnat.

Och på rekryteringen på K-Lund sa dom att det fanns

natt-jobb hela sep. Så jag ska in på kontoret imorgon då

jag slutat jobba och få fler pass. Bra bra.

Hoppas nu att jag får det andra jobbet också...

På lördag ska jag klippa mig =) kl. 16.15

Får som sagt var se hur det blir...hehe.


Nu håller Christian och Emmy på att sätta ihop vår nya stol.

Än så länge sitter jag på en hård "Öglan"-stol.

Sedan ska jag lägga hit vår fina, nya, och framförallt sköna

musmatta. En sån där mjuk, med stöd för handleden..=)

Blev ingen telefon idag. Hittar ingen jag vill ha. Borde komma

några nya modeller snart, så då är det ju bättre att vänta!


Maijsan: haha...ja, jag vet ju att du också läser. Kul! =)

Malin: bara ett inlägg än så länge, men det blir säkert fler inatt ;P


later, mina vänner =)

/S





Ovido - Quiz & Flashcards