Alla inlägg den 20 augusti 2008

Av Sara - 20 augusti 2008 18:57



Nu är även nästa månad räddad.

Ska jobba 80 timmar natt...sedan så kanske

det tillkommer fler pass allt eftersom. Bra!


I helgen ska jag och Emlan umgås med Malin, Lotta och Eric.

Tacos och "Det goda" ! Fast först ska jag klippa mig.

Tror bara att jag ska toppa iaf...Och kanske göra nått

med luggen, så man ser NÅN skillnad..haha.


Efter helgen ska jag ringa Emmys dagis,

kontakta dom på AF, gå in på Försäkringskassan,

börja plugga igen(förhoppningsvis)....Ja, en hel del som

ska hinnas med. Men det ska bli skönt att få lite ordning på

livet igen =P

Pratade m. Katrin förut. Verkar som om dom kommer att

bli grannar med oss snart. Kul!  Sedan har jag hunnit med några långa

samtal med både svärmor, Malin och Anna. =)


Middagen bestod av bondomelett. Rätt ok faktiskt.

Mamma stannade kvar tills kl. 16, så jag hann duscha och vakna till.

Christian har varit i Matfors och hjälp Tommy. Han kom hem för nån

timme sedan. Så nu är allt som vanligt igen =P

Nu är det snart dax för nattjobb igen dårå...Men det ska nog gå bra.

Ser framemot helgen, lön och den kommande mini-semestern.=)


later...../S





Av Sara - 20 augusti 2008 05:41




Nedräkningen har börjat =P

Kl. 07 ska jag träffa Anette på bemanningen.

Sedan ska jag åka hem, fort som bara den,

ta en dusch, gosa lite på Emlan och sedan plugga

in öronpropparna och TOKSOVA, hehe.




- Jag älskar dig, Christian ;)



**************************************************
***************


Ovido - Quiz & Flashcards