Alla inlägg den 17 augusti 2008

Av Sara - 17 augusti 2008 23:20



Glömde ju att berätta att jag och C for till

Ikea innan middagen i Matfors...

Där köpte vi ett skrivbord och en byrå till förrådet.

Christian har fixat iordning skrivbordet nu, så nu sitter

jag här och njuter av att INTE behöva sitta som en ostkrok

framför datorn...Nice =)


Imorgon ska vi nog fortsätta greja lite, om Emmy är piggare.

Just nu sover hon gott iaf.

På tisdag ska hon nog fara till mormor och morfar och sova

över där, eftersom jag jobbar natt tis.-fre

Men naturligtvis ska hon vara hemma, om hon fortfarande är sjuk!


Mitt shoppingbegär väcktes åter till liv, då jag kollade på

presentkorten jag fått, hehe.

Ska beställa klipptid nu i veckan..Kanske fre.

Och så ska jag köpa lite smink på Kicks...

Samt se om jag hittar nått fint på GT  =)

Snart åker vi ju till Stockholm också. Ska bli så kul!

Tur att man hunnit få lön innan. ;P


Måste ju skriva lite om gårdagens "myskväll" också...*s*

-Vi slog oss ner i soffan för att kolla på "Hancock"..och gissa vem

som hann se max 5 min av filmen?!! Jo, jag förstås!

Vaknade av att C sa att jag kanske skulle gå och lägga mig i sängen

istället för att ligga som ett mongo(det ordet använde han dock INTE) i soffan.

Som i en dimma, snubblade jag in i sovrummet,

där jag förövrigt vaknade kl. 10.15 imorse.

Då hade jag alltså sovit i drygt 12 timmar.

Kul tjej va?! haha...Men jag älskar att sova! =)

Men just denna kväll jag skyller på nattjobbet, och sömnbristen.

Och på att filmen var skittrist!


Nu är det nog hög tid för min favoritsyssla igen..

Måste gå och lägga mig snart, ifall Emmy tänker vakna

under natten....så :Godnatt på Er! /S



Av Sara - 17 augusti 2008 21:45



Bilderna fr. födelsedagsmiddagen

i Matfors:


jag & Emmy


min lilla sjukling



födelsedags"barnet" =P


två slagna hjältar

jag & Christian <3


efterrätten =)


Malin, aka "Hon som inte vill vara med på bild" ! =P


Karin och Emlan


Micke

Av Sara - 17 augusti 2008 21:09



...och ett helt år framöver, är och kommer

jag att vara 28 år. ;)


Idag har jag blivit ordentligt firad.

Av mamma och pappa fick jag pengar och en postlåda.

Malin hade köpt ett presentkort på JESS och tre par

hipsters. Av svärföräldrarna fick jag presentkort på GinaTricot

och två fina blommor.(Även att dom bjöd på jättegod middag)

Och av Micke fick jag ett presentkort på Kicks! Tack allihop!! =)

Och tack för grattishälsningarna här, och de jag fått via sms =)


Emmy har fortfarande hög feber. 39,6 har hon haft som mest nu.

Stackars pluttan. Karin trodde att det kanske kunde vara

Tredagars-feber. Isåfall är detta 2a dagen av 3.

Men det kan ju också bero på vaccinationen kanske.

Hursomhelst är det inte kul då hon är sjuk =/

Hon gråter och vill inte komma till ro och sova ikväll heller...

Ska snart gå och avlösa Christian.


*uppdaterar med bilder senare../S



Ovido - Quiz & Flashcards