Alla inlägg den 22 augusti 2008

Av Sara - 22 augusti 2008 22:38



Sov mellan ca 8 till 11.30

Sedan kom mamma och pappa hit, och vi åkte till

Birsta medan C hämtade grejor på MatforsFärg m. Tommy.


Jag, Emmy och mina föräldrar gick runt och tittade i affärer

(jag shoppade ingenting) och tog en fika på Charm.

Efteråt åkte jag och Emlan till Matfors där alla tillslut samlandes.

Micke, M & R plus Milton...också vi och svärföräldrarna förstås =)

Även att jag fick sova nån timme innan middagen!

Åt sedan två stora hamburgare och lite strips. Proppmätt!

Sedan släppte jag av lilla familjen här hemma, och jag och M

drog till IcaMaxi och handlade en massa gotta tills imorgon.

OCH jag fick visa leg. då jag köpte cigg., hehe.

Nu är jag äntligen hemma igen. Ska skynda mig att hoppa i säng.

Hade tänkt att C skulle få sovmorgon imorgon.


Köpte hårfärg idag också. Mörkbrun. Får se när man har tid och

ork att färga... Blir ju klippning imorgon iaf. Direkt efter det ska

jag plocka upp Emmy, som får stanna hemma med C under tiden

jag är på JESS. Har tid kl. 16.15, så vi satsar väl på att hinna till

Malin runt kl. 17.30-18..typ Ska bli mysigt att käka middag och

snacka lite skit  =) Hoppas att Emmy är på bättre humör än

sist hon träffade Eric ;)


Jo just ja...Testade ett par stuprörs-jeans idag(jag som totalvägrat att

ha annat är bootcut). Och dom satt faktiskt riktigt snyggt.

Så när vi är i Stockholm ska jag köpa ett par

sådana.... mörkblå. Och helst märkesjeans förstås;)



Nä...dags att sova kanske.


Trevlig helg på Er! /S

Av Sara - 22 augusti 2008 03:38



Dagen idag ser ut som sådan:

-Slutar jobba 07.00

-Hem, duscha, mysa med Emmy.

-Ev. sova nån timme.

-Dricka 17 koppar kaffe.

-Packa skötväskan.

Fast eg. vet jag inte alls vad jag vill/har ork att hitta på idag.

Kanske åka upp till NorraBerget och hälsa på Vallgårds-

teamet...Höra om nån har lust att hälsa på mig och

Emlan och ta en fika....Åka till Birsta(höra om mamma och

pappa vill följa med)...Träffa Malin..?? Får se hur det blir.


 


Nä, nu ska jag fortsätta jobba.

SNART ledig =)


------------------------------------------







Ovido - Quiz & Flashcards