Alla inlägg den 4 augusti 2008

Av Sara - 4 augusti 2008 23:52


**************************************************
****************


Idag har vi varit i Matfors och beställt tapeter till

hallen. Sedan for vi till Birsta och köpte en lära-gå-vagn

och ett påslakan-set(m. Laban på) till Emmy, i tidig fördelsedags-

present. Bara 4 dagar tills hon fyller 1 år ju! =)

Blev en flaskborste, nappar och solskydd att ha i bilen också.


Under kvällen har C grejat i hallen, och jag och Emlan har

busat och myst. Även att jag "fick" klippa henne!

Nu är den långa luggen ett minne blott.

Hyfsat svårt att klippa på nån som helst av allt vill

ta saxen ifrån en.(stundtals var hon dock ganska duktig)

 Men jag tycker att det blev mycket bättre

än det var förut iaf. Ska väl finslipa lite imorgon,hehe.


före:


efter:

(obs! det där "spretet"på sidan, har inget med frisören att göra *s*

  ...så kan det gå då man inte vill sitta stilla, ser Ni..

      ska dock åtgärda så snart möjlighet ges =P


**************************************************
********************


...och så här ser jag ut i mina nya arbetskläder...Snygg va? haha



Ovido - Quiz & Flashcards