Alla inlägg den 21 augusti 2008

Av Sara - 21 augusti 2008 23:47



Tillbaka på jobbet.....

C ska iväg och uträtta ärenden typ runt 11-12tiden imorgon. Detta

betyder att jag bara kommer att kunna sova max 3 timmar =/

Så förmodligen så kommer jag att vara astrött mest hela dagen.

Måste iaf. städa och tvätta..(sparar nog det tills på lör.;)


Planer inför helgen:

 ....klippning, middag m. Malin och Lotta(om inte ungarna är sjuka)

 fixa iordning lite i lägenheten, ev. ut till Matfors....

Och på tisdag eller onsdag ska Emmy och jag åka upp till Erikslund.

(Christian ska greja i lägenheten) Kanske sover borta en natt.


later....




Av Sara - 21 augusti 2008 16:54


Vad söt du var!! =)


Av Sara - 21 augusti 2008 03:19



Shit vad trött jag är nu...!! Skulle kunna somna

om jag bara råkar blinka lite för länge, känns det som =/

 *

Jag funderar fortfarande på hur jag ska göra med

mitt hååååår..=P Om jag bara tunnar ur och toppar det, så

kommer jag att få en sån där

"mellan-längd". Trist! Men om jag bestämmer mig för den

långa pagen, så VET jag att jag kommer att ångra mig.

Och VAD  ska jag göra med luggen??!

Vilka problem man har *s*

Hittade en bild på Lucy Liu, där jag tycker att hon har en snygg

frisyr. (Måste ju jämföra med nån som också har det där typiska

asiatiska håret! Det funkar inte att försöka efterapa nån blond,

snygg frisyr här inte. Totalt olika kvalitet på hår!)

Här är bilden iaf.:


Gud vilket intressant inlägg va? haha

Men så är det; då klockan närmar sig halv 4 på

morgonen, och jag är tröttare än tröttast.


Malin: Vi hörs runt 15tiden =)


***




Av Sara - 21 augusti 2008 00:54



....ja, efter (den förmodade) Tredagars-febern

borde ju allt vara bra nu.

Men icke! Nu verkar det som hon har ont i munnen/

eller halsen, för hon vill absolut inte äta. Högst några skedar mat,

.. sedan gråter och skriker hon, och

försöker ta sig ur stolen =/ Blir det inte bättre snart, blir det nog en

sväng till sjukhuset/bvc eller nått...Stackars pluttan!


/S


Ovido - Quiz & Flashcards