Alla inlägg den 2 september 2008

Av Sara - 2 september 2008 22:09



Vi har nyss sett filmen som Malin skrivit om i sin

blogg..Och det är bara att hålla med: Grym film!!

Jag har ätit chips och godis även idag...hmm...


Nu är plattången nedpackad tillsammans med(troligtvis)alldeles

för mycket kläder. Emmy är i Matfors, och efter senast avlagd

rapport, så vet jag att hon sover sött..så jag är lugn och glad =)


Idag har jag hunnit med en tur till Birsta(igen).

Strosade runt m. min gravida vän A, käkade lunch bestående

av gravad lax och kokt potatis, sedan kaffe och choklad hemma

hos oss. En trevlig dag helt enkelt...trots vädret.


Kvällen fortsätter med att jag ska diska och plocka undan lite här,

så det blir lite trevligare att komma hem sedan.

Sedan ska vi bara njuta av att vara ensamma en kväll....=)

Hej, så länge!! /S



Av Sara - 2 september 2008 08:28



Usch vilket väder det är idag =/

Jag måste väl ut till Birsta idag också...kanske.

Emmys väska är så gott som färdigpackad.

Nu återstår bara att sätta korten i ramarna, pumpa

däcken till vagnen och packa min och C´s väska...

Ingen sovmorgon imorgon heller. Kl. 07.30 åker vi.

Men jag lär ju somna på en gång som vi satt oss på tåget, hehe.

Det är ju ganska skönt att kunna sova vartsomhelst, närsomhelst!

Kommer att sakna Emmy...=/ Men jag vet ju att hon är i goda händer

hos farmor och farfar...och faster Malin =)

Stackars sambon är förkyld nu...Hoppas han kryar på sig snabbt.

Inte kul att åka iväg om man känner sig dålig ju.


Nu ska jag ta en dusch och sedan fundera på hur jag ska

lägga upp dagen.............................................
......./S


Ovido - Quiz & Flashcards