Alla inlägg den 15 september 2008

Av Sara - 15 september 2008 15:31



Kan ju berätta att jag var skapligt trött då jag kom

hem imorse. Och då var det bara att göra Emmy iordning

och ta en vagnpromenad till dagis.

Även att jag hade tagit fel på tiden. Vi skulle eg. ha varit där

8.00 idag(samma tid imorgon) men hann till 8.30 iaf.

Strax innan 10 fick jag gå hem och sova några timmar. Skönt!

Och det hade gått jättebra för Emmy. Hon hade ätit 2 portioner

till lunch. Leverbiff! haha. En av mina favoriträtter(jo, det är sant)

så det var roligt =)

Nu är vi hemma igen. Ska snart äta middag, och vänta på att C

kommer hem. Sedan ska vi till Birsta och köpa träningskläder

till Christian, ev. en åkpåse, och mat förstås.



Av Sara - 15 september 2008 03:12



....och en årsförbrukning RedBull, tack!


Då klockan var ca 02.30 blev jag tvärtrött. Yr och konstig.

Och det kändes som om linserna skulle hoppa ur ögonen på mig.

Härliga tider *s* C börjar 8.30 på Rygginstitutet.

Emmy och jag ska infinna oss på avd. LillaBjörn kl. 09.00

Har gett C i uppdrag att ladda perkulatorn tills jag kommer hem.

Kaffe is the shit!  Kommer nog att vara världens mest stirriga

mamma då jag gör entré på PolstjärnansFörskola, men så får det bli.


Måste komma ihåg att betala tröjan idag...Mitt Tradera"fynd", haha.

Sedan är det fan köpstopp denna månad. Dock blir vi tvugna att

så fort som möjligt köpa en åkpåse till Emmy, eftersom ungarna

sover ute i sina vagnar, och nu börjar det ju bli riktigt kallt!

Kanske får fara och kolla på en sån i eftermiddag eller senast imorgon.

Och så måste jag köpa vantar, till mig själv och mina såriga händer.

Finns ju billiga på HM för typ 40 spänn, och då tror jag till och med

att man får TVÅ par. Schiiiiitbra!


På torsdag ska det räknas matte igen....Gud vad jag önskar att jag

bara kunde få den där skiten avklarad nån gång...!!!

Och till helgen blir det nattjobb igen, som sagt.

Livet är underbart för det mesta..phö!


Nu: 4 timmar kvar att jobba! /S


uppdatering: klockan är nu 06.30 Läget oförändrat(dvs.; jag är fortf.

t r ö t t) förutom att jag har ont i magen nu också, efter x antal

koppar kaffe. Detta kan bli en mycket spännande dag!
***************************

Ovido - Quiz & Flashcards