Alla inlägg den 16 september 2008

Av Sara - 16 september 2008 21:45



Imorse fick jag väcka Emmy! Inte ofta det händer!

Kl. 07.20 steg vi iaf. upp, och kl. 8 var vi på dagis. Jag fick lämna

henne nästan på en gång, så då gick jag hem och städade och

tog en dusch. Sedan kom min väldigt gravida vän A hit och

fikade med mig. Trevligt trevligt. Vi for även ut till IcaMaxi och

handlade en massa mat. Kl. 14.30 var det dax att hämta hem Emlan.

Allt hade gått jättebra, och jag fick stanna kvar och fika med henne, fröknarna och resten av barnen =) Nu är hennes inskolningsperiod över

så imorgon "börjar hon på riktigt".

Bemanningen ringde idag, och jag får jobba 2 dagar till denna måndad.

Även att jag betalat Tradera-vinsten nu, haha.

Och ikväll har jag gjort klart boken som Emmy ska ha på dagis.

Till middag blev det pasta och kyckling+keso,chilisås,grädde och mozarella.

Sedan har jag och C kollat på "You don´t mess with the Zohan"

och ätit glass, hallon, chokladsås och maränger.

Emmys väska är packad och kläderna är märkta...Effektiv dag!

Nu är jag mätt och t r ö t t.

Emmy ska lämnas 9 imorgon. C ska få sovmorgon.

Sedan ska jag plugga. Skola på torsdag....Och på fredag börjar jag

ju jobba igen. Spännande liv man har..NOT. Men det rullar på iaf

och det är huvudsaken. Jag trivs! =)


/S

Ovido - Quiz & Flashcards