Alla inlägg den 14 september 2008

Av Sara - 14 september 2008 21:38


Nu ska jag vara vaken i mer än ett dygn! UTAN olagliga

substanser. Hur ska ska detta gå??

Idag klev  jag upp 14.20 Städade undan lite innan jag hoppade

in i duschen. Sedan for jag till Matfors där C och E redan befann sig.

Vi blev bjudna på middag och äppelkaka. Jag och C hann även med

en "het diskussion", som tillslut avslutades med en fredlig puss, hehe.

M & R och Mille kom också dit så C och Emmy åkte med dem hem, så

jag kunde åka direkt till jobbet...


Nu då jag kollade min sida på Tradera, såg jag att jag tydligen

vunnit budgivningen på EdHardy-tröjan *suck* Jaja...


later...........


Av Sara - 14 september 2008 05:10



Jaha...Det var den helgen det! För den är ju snart

över nu. Speciellt om man, som jag, ska sova bort större

delen av dagen... Tror C och Emmy ska åka ut till Matfors.

Och jag far väl dit då jag vaknat och tagit en dusch..

Har ju blivit lite av söndagsrutinerna, att vi alla samlas hos svär-

föräldrarna,och äter middag tillsammans .. Det är så mysigt! =)


Imorgon är det dagis-dax igen...Mellan kl. 9 - 14. Hoppas jag inte

somnar där i nått hörn, hehe.  Och C börjar på Rygginstitutet han.

Kl. 8 tror jag det var. Bara att hålla tummarna för att dom kan komma

fram till nått, så han slipper ha så ont jämt....



Av Sara - 14 september 2008 00:26



Stress och dåligt samvete...


Dåligt samvete för att C får ta hand om Emmy hela

tiden...Och jag känner mig som en dålig mamma då

jag jobbar på nätterna och sover på dagarna, så andra

känner sig tvugna att avlasta mig/oss


Stressad i allmänhet.. Känner mig jagad och stressad över det

mesta som ska göras och ske. Why? Ja om jag det visste.

För jag vill verkligen inte känna så här! =/


Ibland känns det som om jag verkligen inte orkar mer...som om

jag bara vill lägga mig ner och ge upp. Samtidigt som jag tycker att

jag är så jävla dum och tragisk som ens tänker dom tankarna.

Men ovisshet och tvivel gör mig så fruktansvärt rädd...

Varför kan inte allt vara lätt...som rosa moln och sockervadd???






Ovido - Quiz & Flashcards