Alla inlägg den 18 september 2008

Av Sara - 18 september 2008 19:36



Jaha...det var den torsdagen det.

Jag hämtade Emmy lite tidigare på dagis. Lillpluttan

hade inte sovit mer än en halvtimme på hela dagen, trots

att hon sov så dåligt natten till idag =/

Ikväll gjorde jag lax, hollandaissås och kokt potatis till

middag...Och hon åt en hel potatis och nästan en hel lax-filé!

Hon åt även jättebra med gröt nu innan C nattade henne.

Hoppas på en lugnare natt inatt. Om inte, så måste jag

ringa Vårdcentralen och be dem kolla hennes öron igen...


Nu ska jag snart utfodra min nya fylliga kropp med glass, hallon

och maränger..och chokladsås förstås =P

Mår lite bättre nu iaf. Alvedon gör susen =)

----------------------------------------------------------


Av Sara - 18 september 2008 12:58



Blir tokig på den här förkylningen som vägrar att

ge med sig =/ Nu känns det som om jag har feber igen.

Har tagit 2 alvedon mot huvudvärken. Nyser som en tok.

Ingen skola idag alltså... Får försöka räkna lite i helgen.


Min mobil är helt uppfuckad nu. Borde lämna in skiten

och köpa mig en ny. Men jag vill vänta tills den nya Sony

Ericsson kommer ut..Tror det är om en månad ungefär.


Emmy har sovit dåligt igårkväll och inatt. C och jag likaså.

C har bitit av en tand och jag har haft feberfrossa.

Haha....Konstigt att jag alltid har nått kul att skriva om =P

Och imorgon börjar jag jobba igen, så då blir det gnäll

utan dess like, hehe. Det där med positivt tänkade,

är inte riktigt min grej som ni kanske märkt! *s*


Anna: Hoppas allt går bra idag! Och jag lovar att vi ska

leta fram amningskudden;)

Malin: Nepp..har inte testat tröjan ännu *L*


ps.Föresten så har jag EN bra sak att berätta iaf. C tyckte det såg ut

som om jag gått upp lite i vikt! =)

_________________________________________

Ovido - Quiz & Flashcards