Alla inlägg den 21 september 2008

Av Sara - 21 september 2008 21:31



Idag klev jag upp strax efter 14. C och Emmy hade redan åkt till

Matfors. Jag städade, körde en maskin med tvätt, duschade

och for på IcaMaxi och handlade hem lite mat.

Sedan styrde jag mot Matfors, där vi tillslut samlades allihop.

Mysigt! Nu är jag på jobbet igen...Proppmätt efter den goda middagen,

en Daim och en kopp choklad. 


Imorgon ska Christian på "Ryggis" igen. Så jag ska lämna Emlan på

dagis innan jag kan gå och lägga mig. Sedan är hon där medans jag sover.

Ska kliva upp 14 imorgon också, för hon ska hämtas 15.

Nattjobb även imorgonnatt...Men dagen därpå(tisdag) ska jag lämna henne

8. Jag ska vara på sjukhuset 13.00...och sedan hoppas jag att jag är klar

så jag kan hämta hem henne 15.

Jobb 7-14 på onsdag. Malin kanske ska vara barnvakt då =)

Skola 8.30 på torsdag. Ännuu ett sjukhusbesök kl. 14.30

Men då är iaf. C ledig,så jag slipper stressa ihjäl mig.

Och jobb även på fredag. 7.30-17.00.  Yes! Vad kul *s*


Malin: hoppas tröjan passade =) Vad tyckte du om bytesförslaget??

          Vill ha dom där örhängena =P


************************************************

Av Sara - 21 september 2008 04:32



Ja...fortfarande på jobbet. Men om några timmar

får jag åka hem och sova. Ska bli mycket skönt.

Har iaf. haft en lugnare natt inatt..*pepparpeppar*


Emmy är snorig igen =/ (C hade inte fått sova nått, natten

mot lördag, då jag jobbade.) Igår hade hon ingen feber

så man kan ju hoppas på att det inte blir värre än så.

Ja, gårdagen(kvällen) var ingen bra dag för mig heller...hm..

Mer än så säger jag inte. *suck*


Imorgon måste jag/vi handla. Kommer inte att varken hinna

eller orka på mån. eller tis. Gud..blir stressad och trött bara av

att tänka på resten av helgen och kommande vecka.

Kan ju aldrig vara bra =/

Nä, nu ska jag ronda här......./S


Älskar dig, Christian!

Ovido - Quiz & Flashcards