Alla inlägg den 17 september 2008

Av Sara - 17 september 2008 19:18



Här sitter jag nu och mår dåligt, i förskott kan man säga.

Kollade mitt schema inför helgen och kommande vecka. INTE

roligt. Skola imorgon...sedan kör jag igång...


...nattjobb 21-07 fre.-tis.morgon Samt att jag ska lämna och hämta Emlan

på dagis både måndag och tisdag. På tisdag ska jag även på sjukhuset

kl. 13. På onsdag börjar jag kl. 7 (fick som sagt var några dagturer

nu också). Torsdagen består som vanligt av matte fr. 8.30

och ännu ett sjukhusbesök(tur att man har frikort) kl. 14.30

Och på fredagen jobbar jag grispass..7.30 - 17.

Ja....det var det! Så roligt att det nästan borde vara förbjudet,

inte sant?!! Hursomhelst är det skönt att få beklaga sig lite *s*


*******


Här är några bilder på Emmy, som helst vill sno kameran ;)


Nu ska jag ta ett bad, och sedan satsa på att komma isäng TIDIGT.

Färdigbloggat för idag! /S


 



Av Sara - 17 september 2008 13:53



-haha...roligt att du skrev det där..Fick nämligen

tröjan idag! hehe. Verkar lite stor, så du kanske får den

sedan =P


Imorse lämnade jag Emmy på dagis kl. 9. Sedan gick jag hem

och sorterade papper, diskade och plockade undan lite.

Jag och C hade en mysig förmiddag tillsammans.

Strax innan 12 for vi och käkade på Haga Grillen *s*

Sedan blev det Birsta City(hälsade på hos Malin en snabbis),Var

på Apoteket och köpte 2 förpackningar Emla(ska ta prover nu i veckan),

köpte plastbackar och lite småsaker på Ikea, och en

åkpåse på BarnensHus. Tankat har vi också gjort. Nu ska vi snart

gå och hämta hem Emmy =) Senare på eftermiddagen kommer mina

föräldrar och hälsar på...


later...


Ovido - Quiz & Flashcards