Alla inlägg den 25 september 2008

Av Sara - 25 september 2008 22:32



Imorgon är det första gången som jag inte

ska jobba, pga att jag är hemma med sjukt barn...Det Ni! =P

Nä..känns jättetrist...Jobbigt för Emmy att vara sjuk hela tiden =/

Ikväll har hon 39.6 i feber trots en Panodil-supp.

Stackars pluttis..Hoppas verkligen att hon blir frisk snart. Hon hann ju

inte riktigt hämta sig fr. öroninflammationen innan det var dax igen.

Men dom säger ju att det brukar bli så här då barnen börjar på dagis..


Igår var Sara.S hit och hälsade på oss. Jättetrevligt...Synd att vi

ses så sällan nuförtiden. Vi käkade munkar och drack kaffe =)

Hon är en av mina kompisar som C också kan sitta ner och prata

med om det mesta. Det är kul!

Idag har jag varit på skolan en sväng. Sedan hade jag ett ärende på

stan, så vi passade även på att käka lunch där. (Buffé på Tandoori)

Sedan blev det sjukhusbesök på eftermiddagen. Det gick faktiskt

rätt bra. Skönt! Ikväll har vi inte gjort så mycket.

Lilla M var här en sväng och betalade sina räkningar. Och Milton satt

nedanför trappan och gnydde,hehe.


Imorgon blir det ev. ett besök på vårdcentralen(ska ringa imorgonbitti).

Sedan är det bara att hålla sig hemma och pyssla om lilla

sjuklingen. Bara att hålla tummarna för att inte jag och C blir sjuka

nu också...=/


**************************************************
**





Av Sara - 25 september 2008 19:22


Har ingen direkt ork att skriva just nu,

så jag uppdaterar med lite nya bilder bara...






Ovido - Quiz & Flashcards