Alla inlägg den 27 september 2008

Av Sara - 27 september 2008 13:26



Min lediga helg blev inte som planerat.

Efter ett sjukhusbesök i förmiddags, har Emmy fått

pencillin som hon ska ta i 10 dagar framöver. Läkaren

konstaterade att hon hade öroninflammation igen...men på

det vänstra örat denna gång =/ Och febern vill inte ge med

sig, utan ligger runt 40 hela tiden...Stackars pluttan!


Nu blir det till att hålla sig inne och kurrera Emmy.

Ikväll ska vi äta marinerad rostas och potatisgratäng.

Jag ska göra en smulpaj också tror jag.

Sedan hoppas vi på att Emmy kan sova ikväll iaf, så

kan jag och C kolla på film och äta en massa godis.

Efter helgen ska jag åter igen försöka äta nyttigt...

Och just därför passar jag på att äta allt jag inte borde nu

idag, hehe.

 later..............

Ovido - Quiz & Flashcards