Alla inlägg den 7 september 2008

Av Sara - 7 september 2008 22:05



Ja men det är så typiskt mig!

Tog ju som sagt var en långpromenad med Emmy

igår. Idag efter middagen, bestämmde jag mig för att

vi skulle göra så även idag. Igår var vi ute i drygt en timme.

Ikväll gick jag i över 2 timmar!! Det ni!  Men det var ju inte

direkt planerat att det skulle bli så länge, kan jag säga.

Vägen tycktes mycket kortare, och inte alls så ansträngande

från förarsätet på vår Volvo, hehe.

Hursomhelst känner jag att det var bra att få röra lite på

dö-fläsket..=P


Nu hoppas jag på en lugn natt, eftersom jag ska på skolan imorgon

kl. 12.50 Matte är som sagt var inte mitt favoritämne..=/

Återkommer. /S

Av Sara - 7 september 2008 21:42



Igårkväll blev Emmy dålig...IGEN. Nästan 40 graders feber

och jättehängig.(tredje gången på mindre än 2 veckor som

hon får tok-hög feber) Under dagen blev hon inte direkt bättre

trots febernedsättande och en massa vätska,

så kl. 19 ikväll for vi till sjukhuset.

Det var verkligen hur mycket folk som helst i väntrummet, men efter

att ha suttit där i närmare en timme, fick Emmy och C iaf träffa en

läkare. (Jag blev tvungen att åka iväg till jobbet,precis då

vi blev uppropade.) Där konstaterade man att hon hade öron-

inflammtion på höger öra. Inte konstigt att hon gråtit då vi

försökt lägga henne. Nu har hon fått pencillin och det var ingen

fara att börja inskolningen på onsdag. Skönt!

Nu hoppas jag att hon blir bra snabbt, och slipper ha ont!



Ovido - Quiz & Flashcards