Alla inlägg den 11 september 2008

Av Sara - 11 september 2008 21:28



Det gick bra med inskolningen, även idag =)

Imorgon ska Emmy ha med sig pappa på dagis, eftersom

jag måste sova. Jobbar 1a natten av fyra nu...


Idag blev det lunch i Birsta, och sedan köpte jag ett par stövletter.

Ett par Roots. Kanske lite för dyra, men otroooligt sköna.

I love them! =) Och C : Jag älskar dig också..även om du inte tror

det ibland...

Att jag och C inte mår bra(min konstanta trötthet etc. och

hans onda nacke) tär på vårt förhållande. Men jag hoppas verkligen

att vi kommer att hålla ihop trots det..Det vore synd att kasta bort

nått som eg. är så bra, som det vi faktiskt har  <3


Maijsan: Ja...fast jag åt lite godis också, hehe.

Malin: jo men nu har jag skrivit ett inlägg iaf..kommer mer sedan.

           Ja, jag vet ju att du gör det. Du är sååå snäll =)


later..................................





Ovido - Quiz & Flashcards