Direktlänk till inlägg 8 augusti 2008

Tack!

Av Sara - 8 augusti 2008 21:23



......ja, tack för alla grattis-hälsningar till Emmy! =)


Emmy började fira sin 1årsdag redan kl. 05.30, hehe.

Vi käkade frukost runt 6.30, och sedan morgonfikade vi

kl. 9 då C också hade klivit upp.

Vid lunch kom Lina och Tony hit. Var jättekul att träffa dem!

Och Emmy fick två tröjor, en scarf och ett par skor..=)


På eftermiddagen har vi varit i Birsta(för ovanlighetens skull *s*).

Käkade middag och sedan for vi och handlade en massa grejor

tills imorgon. Har även hunnit med att städa lite.


Mina föräldrar kommer hit i övermorgon, och det gör

Micke och Emelie också. Och så ska vi nog

iväg och träffa Lotta och hennes bror. Hoppas, HOPPAS

att han kan göra nått vettigt av alla fula tatueringar jag har på

armen!! 


Bilder kommer imorgon, om jag orkar =P

Trevlig helg!


 
 
Maija

Maija

8 augusti 2008 22:27

men vad har jag då hållit hus... jag jobbade både igår och idag som sagt... men de skulle inte förvåna mig om jag varit på lunch precis då!! hahaha!! men men... hoppas de blir nån fin tatuering gjord nu då!! kram

http://mmmaijsan.blogg.se

 
Erika

Erika

9 augusti 2008 10:59

Grattis i efterskott,Emmy! =)

http://erikabergman.blogspot.com

 
Ingen bild

Emelie

9 augusti 2008 14:58

Hoppas stortjejen fick en trevlig födelsedag, fast hon kommer ju få en riktig födelsedagshelg. Det skulle jag också vilja ha:) Snart är det din tur. Syns imorgon. Kram

 
Tulay

Tulay

9 augusti 2008 16:27

Grattis till Emmys 1 årsdag. Tänk att dom är ett år redan våra pluttar. Kram på er

http://tullisen.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 20 augusti 2011 03:00

    Nattjobbet förstör min sömn och min träning och framförallt min så kallade kosthållning. I natt har jag iaf fått i mig 2 kokta ägg. Annars är det mest kakor och annat skit som,tyvärr, slinker ner då jag jobbar natt. 2 kilo har jag tappat de...

Av Sara - 30 juli 2011 23:19

Innan jag började träna, i januari -11, vägde jag 39 kilo. Jag var: aldrig hungrig                 alltid frusen                 sällan glad                  orkeslös och tom på energi....               Efter att ha gått upp nä...

Av Sara - 25 juli 2011 02:01

      Ska starta upp bloggen igen...tror jag =)   Emmy och Philip fyller snart 4 respektive 2 år. <3 Livet rullar på med nattjobb, träning(jo, jag har ÄNTLIGEN kommit igång med det på allvar!), studier och så vidare.   Jag kommer f...

Av Sara - 12 juli 2010 04:58

Ja nu är nattjobbet i full gång. Grymt schema..och grymt i bemärkelsen SKITJOBBIGT =P Tur att sommaren "snart" är över. Ikväll orkade jag inte följa med då Emmy skulle ut och cykla, utan var inne med Philip istället och städade och ...

Av Sara - 1 juni 2010 21:06

Nedräkningen inför sommarschemat har börjat. Lika så har funderingar och planer för sommaren i övrigt satt griller i mitt stressade huvud. En minitripp till Furuvik innan sommarjobbet kör igång på riktigt, ev. resa till Norge för C, Emlan och ...

Ovido - Quiz & Flashcards