Direktlänk till inlägg 16 augusti 2008

marknad

Av Sara - 16 augusti 2008 19:28



Kom inte i säng förrän kl. 8.30 imorse,

och klev upp igen strax innan 12. =/

Sedan for vi på SelångerMarknad m. C´s föräldrar.

Trångt och jävligt var det...Och trött var jag ju förstås.

Blev iaf. två t-shirtar till Emmy, och nån renkorv. =)

Jag säger varje år, att jag INTE ska gå, men då det väl

är dax så står man där med en påse från VildHasse..haha.


Var till Birsta en sväng också. Hälsade på Malin(jag köpte

ett par solglasögon) innan vi for på IcaMaxi och handlade

mat och godsaker. Jag ska äta jordgubbar och grädde ikväll.

C ville ha mjölk och kubb =)

Imorgon kommer mina föräldrar hit nån gång runt 12.

Emm hade 39graders feber idag...efter vaccinationen.

Men hon var pigg och glad ändå, så hon fick följa med

farmor och farfar hem. Vi åker ut till Matfors imorgon

och käkar och hämtar hem lillpluttan!


Nä..nu ska jag äta och sedan mysa ner mig i soffan

m. min älskade sambo!

/S


 
 
Tulay

Tulay

16 augusti 2008 21:47

Gud va duktig du är som klarar av att lämna bort din dotter. Jag står inte ens ut 1 timma. Skulle inte ens kunna tänka tanken att lämna han hos nån över natten. Han älskar min styvmamma skitmycket, när han är med henne så kommer han inte ens till mig, men inte ens där skulle jag kunna lämna han. Fattar inte hur ja ska kunna lämna han på dagis :-S

http://tullisen.blogg.se

 
Lotta

Lotta

17 augusti 2008 07:59

Grattiiiiiis =)

http://ecin.blogg.se

 
Ingen bild

Malin

17 augusti 2008 16:51

Hallå, du måste skriva så jag har nåt att läsa juhh!! =) Grattis igen! =)

syns snart!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 20 augusti 2011 03:00

    Nattjobbet förstör min sömn och min träning och framförallt min så kallade kosthållning. I natt har jag iaf fått i mig 2 kokta ägg. Annars är det mest kakor och annat skit som,tyvärr, slinker ner då jag jobbar natt. 2 kilo har jag tappat de...

Av Sara - 30 juli 2011 23:19

Innan jag började träna, i januari -11, vägde jag 39 kilo. Jag var: aldrig hungrig                 alltid frusen                 sällan glad                  orkeslös och tom på energi....               Efter att ha gått upp nä...

Av Sara - 25 juli 2011 02:01

      Ska starta upp bloggen igen...tror jag =)   Emmy och Philip fyller snart 4 respektive 2 år. <3 Livet rullar på med nattjobb, träning(jo, jag har ÄNTLIGEN kommit igång med det på allvar!), studier och så vidare.   Jag kommer f...

Av Sara - 12 juli 2010 04:58

Ja nu är nattjobbet i full gång. Grymt schema..och grymt i bemärkelsen SKITJOBBIGT =P Tur att sommaren "snart" är över. Ikväll orkade jag inte följa med då Emmy skulle ut och cykla, utan var inne med Philip istället och städade och ...

Av Sara - 1 juni 2010 21:06

Nedräkningen inför sommarschemat har börjat. Lika så har funderingar och planer för sommaren i övrigt satt griller i mitt stressade huvud. En minitripp till Furuvik innan sommarjobbet kör igång på riktigt, ev. resa till Norge för C, Emlan och ...

Ovido - Quiz & Flashcards