Direktlänk till inlägg 17 augusti 2008

vårt nya skrivbord!!

Av Sara - 17 augusti 2008 23:20



Glömde ju att berätta att jag och C for till

Ikea innan middagen i Matfors...

Där köpte vi ett skrivbord och en byrå till förrådet.

Christian har fixat iordning skrivbordet nu, så nu sitter

jag här och njuter av att INTE behöva sitta som en ostkrok

framför datorn...Nice =)


Imorgon ska vi nog fortsätta greja lite, om Emmy är piggare.

Just nu sover hon gott iaf.

På tisdag ska hon nog fara till mormor och morfar och sova

över där, eftersom jag jobbar natt tis.-fre

Men naturligtvis ska hon vara hemma, om hon fortfarande är sjuk!


Mitt shoppingbegär väcktes åter till liv, då jag kollade på

presentkorten jag fått, hehe.

Ska beställa klipptid nu i veckan..Kanske fre.

Och så ska jag köpa lite smink på Kicks...

Samt se om jag hittar nått fint på GT  =)

Snart åker vi ju till Stockholm också. Ska bli så kul!

Tur att man hunnit få lön innan. ;P


Måste ju skriva lite om gårdagens "myskväll" också...*s*

-Vi slog oss ner i soffan för att kolla på "Hancock"..och gissa vem

som hann se max 5 min av filmen?!! Jo, jag förstås!

Vaknade av att C sa att jag kanske skulle gå och lägga mig i sängen

istället för att ligga som ett mongo(det ordet använde han dock INTE) i soffan.

Som i en dimma, snubblade jag in i sovrummet,

där jag förövrigt vaknade kl. 10.15 imorse.

Då hade jag alltså sovit i drygt 12 timmar.

Kul tjej va?! haha...Men jag älskar att sova! =)

Men just denna kväll jag skyller på nattjobbet, och sömnbristen.

Och på att filmen var skittrist!


Nu är det nog hög tid för min favoritsyssla igen..

Måste gå och lägga mig snart, ifall Emmy tänker vakna

under natten....så :Godnatt på Er! /S



 
 
Ingen bild

malin

18 augusti 2008 10:36

Hoppas presenterna blev bra! =)
hörs väl nåt senare när jag har tråkigt!

kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 20 augusti 2011 03:00

    Nattjobbet förstör min sömn och min träning och framförallt min så kallade kosthållning. I natt har jag iaf fått i mig 2 kokta ägg. Annars är det mest kakor och annat skit som,tyvärr, slinker ner då jag jobbar natt. 2 kilo har jag tappat de...

Av Sara - 30 juli 2011 23:19

Innan jag började träna, i januari -11, vägde jag 39 kilo. Jag var: aldrig hungrig                 alltid frusen                 sällan glad                  orkeslös och tom på energi....               Efter att ha gått upp nä...

Av Sara - 25 juli 2011 02:01

      Ska starta upp bloggen igen...tror jag =)   Emmy och Philip fyller snart 4 respektive 2 år. <3 Livet rullar på med nattjobb, träning(jo, jag har ÄNTLIGEN kommit igång med det på allvar!), studier och så vidare.   Jag kommer f...

Av Sara - 12 juli 2010 04:58

Ja nu är nattjobbet i full gång. Grymt schema..och grymt i bemärkelsen SKITJOBBIGT =P Tur att sommaren "snart" är över. Ikväll orkade jag inte följa med då Emmy skulle ut och cykla, utan var inne med Philip istället och städade och ...

Av Sara - 1 juni 2010 21:06

Nedräkningen inför sommarschemat har börjat. Lika så har funderingar och planer för sommaren i övrigt satt griller i mitt stressade huvud. En minitripp till Furuvik innan sommarjobbet kör igång på riktigt, ev. resa till Norge för C, Emlan och ...

Ovido - Quiz & Flashcards