Direktlänk till inlägg 20 augusti 2008

god morgon!

Av Sara - 20 augusti 2008 05:41




Nedräkningen har börjat =P

Kl. 07 ska jag träffa Anette på bemanningen.

Sedan ska jag åka hem, fort som bara den,

ta en dusch, gosa lite på Emlan och sedan plugga

in öronpropparna och TOKSOVA, hehe.




- Jag älskar dig, Christian ;)



**************************************************
***************


 
 
IdaB

IdaB

20 augusti 2008 09:04

Nääääää jobbar nån gång ibland bara (helger) för att få in lite välbehövda päningar!
Tillbaka till jobbet ska jag inte förens efter årskiftet o gärna ändå senare om jag kunde.... vill vara hemma med småttingarna för jämnan ja! Skulle stormtrivas som hemmafru ;D

http://www.backeus.bloggagratis.se

 
Maijsan

Maijsan

20 augusti 2008 09:54

oooh va söta ni är!! kram kram

http://mmmaijsan.blogg.se

 
Maijsan

Maijsan

20 augusti 2008 10:07

nej nej nej... tyvärr! var bara en rutin koll från min sida då jag INTE blir gravid. men allt såg normalt ut, precis som de skulle. Tyvärr så fick jag idag veta att de måste gå två år innan man får hjälp från sjukan med utredning osv... nåja... ett år kvar då bara typ.. :) kram

http://mmmaijsan.blogg.se

 
malin

malin

20 augusti 2008 10:41

Hoppas det gick bra och jobba! Själv städade jag som en tok igårkväll..

Ska prata med lotta om på lördag, om det blir barnfritt eller ej..hehe

Hörs senare idag när nu har vaknat ur idet..=)

kram

http://mnordstrom.bloggagratis.se

 
Ingen bild

malin

20 augusti 2008 19:06

Den finns på rikigt! =) Stod om den på aftonbladet idag.. Det kanske bara finns den, vet inte.. Men den var ju sööt! =) hehe
En superkatt!!

 
josephine

josephine

20 augusti 2008 22:26

Hej hej. Nu är jag tillbaks i bloggarnas värd. :) Givetvis får du länka mig! Hur mår ni?? Tilly har varit sjuk i två omgångar nu, så livet som mamma har inte varit helt rosa. Förhoppningsvis är hon på bättringsvägen. Kram från oss

http://www.joxzephine.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 20 augusti 2011 03:00

    Nattjobbet förstör min sömn och min träning och framförallt min så kallade kosthållning. I natt har jag iaf fått i mig 2 kokta ägg. Annars är det mest kakor och annat skit som,tyvärr, slinker ner då jag jobbar natt. 2 kilo har jag tappat de...

Av Sara - 30 juli 2011 23:19

Innan jag började träna, i januari -11, vägde jag 39 kilo. Jag var: aldrig hungrig                 alltid frusen                 sällan glad                  orkeslös och tom på energi....               Efter att ha gått upp nä...

Av Sara - 25 juli 2011 02:01

      Ska starta upp bloggen igen...tror jag =)   Emmy och Philip fyller snart 4 respektive 2 år. <3 Livet rullar på med nattjobb, träning(jo, jag har ÄNTLIGEN kommit igång med det på allvar!), studier och så vidare.   Jag kommer f...

Av Sara - 12 juli 2010 04:58

Ja nu är nattjobbet i full gång. Grymt schema..och grymt i bemärkelsen SKITJOBBIGT =P Tur att sommaren "snart" är över. Ikväll orkade jag inte följa med då Emmy skulle ut och cykla, utan var inne med Philip istället och städade och ...

Av Sara - 1 juni 2010 21:06

Nedräkningen inför sommarschemat har börjat. Lika så har funderingar och planer för sommaren i övrigt satt griller i mitt stressade huvud. En minitripp till Furuvik innan sommarjobbet kör igång på riktigt, ev. resa till Norge för C, Emlan och ...

Ovido - Quiz & Flashcards