Direktlänk till inlägg 21 augusti 2008

shit!

Av Sara - 21 augusti 2008 03:19



Shit vad trött jag är nu...!! Skulle kunna somna

om jag bara råkar blinka lite för länge, känns det som =/

 *

Jag funderar fortfarande på hur jag ska göra med

mitt hååååår..=P Om jag bara tunnar ur och toppar det, så

kommer jag att få en sån där

"mellan-längd". Trist! Men om jag bestämmer mig för den

långa pagen, så VET jag att jag kommer att ångra mig.

Och VAD  ska jag göra med luggen??!

Vilka problem man har *s*

Hittade en bild på Lucy Liu, där jag tycker att hon har en snygg

frisyr. (Måste ju jämföra med nån som också har det där typiska

asiatiska håret! Det funkar inte att försöka efterapa nån blond,

snygg frisyr här inte. Totalt olika kvalitet på hår!)

Här är bilden iaf.:


Gud vilket intressant inlägg va? haha

Men så är det; då klockan närmar sig halv 4 på

morgonen, och jag är tröttare än tröttast.


Malin: Vi hörs runt 15tiden =)


***




 
 
Ingen bild

Lotta

21 augusti 2008 10:02

Men SÅÅÅ kan du väl klippa dig! Skitsnyggt!
Tråååkigt att ha mellanlängd ;P
Sådär ser det ju ändå långt ut!
KOM IGEN NU ;)
Det växer uuut!

 
Ingen bild

malin

21 augusti 2008 10:30

God morgon!
Ser att jag fick lite kommentarer =) hehe
roligt det. Men jag tycker att hennes frisyr var jättefin, så borde du verkligen ha!! Skitfint! Jag tycker att du ska göra så, tänk inte att du kommer ångra dig och allt sånt, för det vet du inte. Sen så växer det ut igen, och även så är det skönt och göra nåt annat, man blir som en ny människa!!

Ringer efter 15!

kram

 
Ingen bild

Elleonora (smyger förbi)

21 augusti 2008 23:07

Jadu... jag älskar ju Lucy Liu! Och frisyren är riktigt najsig =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 20 augusti 2011 03:00

    Nattjobbet förstör min sömn och min träning och framförallt min så kallade kosthållning. I natt har jag iaf fått i mig 2 kokta ägg. Annars är det mest kakor och annat skit som,tyvärr, slinker ner då jag jobbar natt. 2 kilo har jag tappat de...

Av Sara - 30 juli 2011 23:19

Innan jag började träna, i januari -11, vägde jag 39 kilo. Jag var: aldrig hungrig                 alltid frusen                 sällan glad                  orkeslös och tom på energi....               Efter att ha gått upp nä...

Av Sara - 25 juli 2011 02:01

      Ska starta upp bloggen igen...tror jag =)   Emmy och Philip fyller snart 4 respektive 2 år. <3 Livet rullar på med nattjobb, träning(jo, jag har ÄNTLIGEN kommit igång med det på allvar!), studier och så vidare.   Jag kommer f...

Av Sara - 12 juli 2010 04:58

Ja nu är nattjobbet i full gång. Grymt schema..och grymt i bemärkelsen SKITJOBBIGT =P Tur att sommaren "snart" är över. Ikväll orkade jag inte följa med då Emmy skulle ut och cykla, utan var inne med Philip istället och städade och ...

Av Sara - 1 juni 2010 21:06

Nedräkningen inför sommarschemat har börjat. Lika så har funderingar och planer för sommaren i övrigt satt griller i mitt stressade huvud. En minitripp till Furuvik innan sommarjobbet kör igång på riktigt, ev. resa till Norge för C, Emlan och ...

Ovido - Quiz & Flashcards