Direktlänk till inlägg 31 augusti 2008

BirstaCity all day long

Av Sara - 31 augusti 2008 21:13



Idag har jag, svärmor och Emmy varit i BirstaCity

nästan hela dagen, känns det som. Våra gubbar höll ju

på att greja m. gammelfarmors tomt, så då passade det

utmärkt för oss att åka iväg på shoppingtur ;)


Jag köpte ett par örhängen av Malin, en kofta på VeroModa,

en ryggsäck, jeans och pyjamas till Emmy, en tröja till Christian,

och två vanliga tröjor på HM åt mig själv =)

Och Emlan fick vantar och mössa fr. P.o.P av farmor.

Karin fyndade lite på Living också, men den glädjen blev kortvarig

eftersom jag lyckades välta vagnen med alla shoppingkassarna

och två fina ljuslyktor gick i kras =/ För att kompensera detta

bjöd jag på fika på Ikea...och imorgon ska jag köpa ett par nya

åt henne. Hyfsat pinsamt ju!!!

Middagen bestod av stekt hälleflundra, smögensås, räkor

och kokt potatis. Hur gott som helst!


Bilder på dagens inköp kommer senare...Förutom

på ljuslyktorna då =P


Imorgon är det mycket som ska hinnas med.

Ringa en massa samtal hit och dit. Måste även köpa ramar till

korten vi ska ge bort. Och Handla mat. Och Städa och tvätta.

Börja fundera på vad Emmy ska ha med sig då hon ska

bo hos farmor och farfar .....

Nä, nu ska jag äta lite godis och kolla på alla nya spännande

tv-kanaler vi har fått. /S


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 20 augusti 2011 03:00

    Nattjobbet förstör min sömn och min träning och framförallt min så kallade kosthållning. I natt har jag iaf fått i mig 2 kokta ägg. Annars är det mest kakor och annat skit som,tyvärr, slinker ner då jag jobbar natt. 2 kilo har jag tappat de...

Av Sara - 30 juli 2011 23:19

Innan jag började träna, i januari -11, vägde jag 39 kilo. Jag var: aldrig hungrig                 alltid frusen                 sällan glad                  orkeslös och tom på energi....               Efter att ha gått upp nä...

Av Sara - 25 juli 2011 02:01

      Ska starta upp bloggen igen...tror jag =)   Emmy och Philip fyller snart 4 respektive 2 år. <3 Livet rullar på med nattjobb, träning(jo, jag har ÄNTLIGEN kommit igång med det på allvar!), studier och så vidare.   Jag kommer f...

Av Sara - 12 juli 2010 04:58

Ja nu är nattjobbet i full gång. Grymt schema..och grymt i bemärkelsen SKITJOBBIGT =P Tur att sommaren "snart" är över. Ikväll orkade jag inte följa med då Emmy skulle ut och cykla, utan var inne med Philip istället och städade och ...

Av Sara - 1 juni 2010 21:06

Nedräkningen inför sommarschemat har börjat. Lika så har funderingar och planer för sommaren i övrigt satt griller i mitt stressade huvud. En minitripp till Furuvik innan sommarjobbet kör igång på riktigt, ev. resa till Norge för C, Emlan och ...

Ovido - Quiz & Flashcards