Direktlänk till inlägg 22 september 2008

tidsfördriv...

Av Sara - 22 september 2008 01:42



Höger- eller vänsterhänt: högerhänt. 
Humör just nu: trött, men annars på rätt bra humör

Favoritgodis: sånna där "sockrade jordgubbar"

Är det nåt du absolut inte äter:nötter(eftersom jag är allergisk)

Kläder just nu: jeans och arbetskläder
Musik just nu: ingen
Vad sa du senast: -Godnatt, till en vårdtagare

Sommarplaner: jobb, bad och mys med familjen
Längd och vikt: 160 cm, 39-40 kg
Hur många kuddar sover du med: 2 eller fler
Spelar du nåt instrument: spelade piano, i mellanstadiet

Morgon- eller nattmänniska: nattmänniska just nu iaf.
Vem är viktigast för dig: min familj och mina vänner
Kommer du ihåg din första kärlek: ja
Älskar du henne/honom fortfarande: haha..nä

Har du några homosexuella vänner: ja
Tror du på mirakel: njae...
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid:ja, varför inte?

Hur många barn vill du ha när du blir stor: 1 eller möjligtvis 2
Bio eller promenad: promenad
Är du kittlig: ja...typ överallt
Snarkar du? ibland..men jag är duktig på att prata i sömnen
Stjärntecken? lejon! =)
Största svaghet: socker, shopping, Emmys leende

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? att kunna flyga

Vad vill du jobba som? sjuksköterska

Chips, morötter eller godis? godis
Pizza eller hamburgare? pizza
Stökigt eller välstädat? välstädat!

Gungar du på stolen? nej
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? verkligen inte!
Hur många syskon har du? inga.

Vilket gymnasieprogram gick du? MP, SP.in, Estetiskt prog.konst & form
Anser du att du är stark? inte fysiskt iaf.

Brukar du sola? helst inte
Kaffe, te eller inget? Kaffe i mängder..plus cola förstås =)


-----------------------------------------------

 
 
Theppa

Theppa

22 september 2008 10:36

Hihi va roligt att hitta en till rolig blogg man kan läsa:D Verkar vara full fart med er!

http://ylva2000pissoff.blogg.se

 
Maija

Maija

22 september 2008 12:50

hej! jo då min helg var underbar... fint väder och inte mådde jag lika dåligt heller!! hoppas allt ät bra med dig och familjen... Hoppas du inte jobbar ihjäl dig. kram

http://www.mmmaijsan.blogg.se

 
Frida

Frida

22 september 2008 20:53

Tycker du? Tack så mycket... men jag är ganska less på min frilla nu, så snart blir det förändring ;)

http://www.fridatorngren.blogg.se

 
Frida

Frida

22 september 2008 22:26

Jag vet inte... kanske slå på stort och göra en rejäl förändring :P Skulle vilja ha rejält uppklippt, med kortare på ena sidan och längre på den andra och kanske .. lugg??! ;)
Vi får se..
Helgen har varit rätt lugn, slappat och jobbat.. Själv då?
Kram

http://www.fridatorngren.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 20 augusti 2011 03:00

    Nattjobbet förstör min sömn och min träning och framförallt min så kallade kosthållning. I natt har jag iaf fått i mig 2 kokta ägg. Annars är det mest kakor och annat skit som,tyvärr, slinker ner då jag jobbar natt. 2 kilo har jag tappat de...

Av Sara - 30 juli 2011 23:19

Innan jag började träna, i januari -11, vägde jag 39 kilo. Jag var: aldrig hungrig                 alltid frusen                 sällan glad                  orkeslös och tom på energi....               Efter att ha gått upp nä...

Av Sara - 25 juli 2011 02:01

      Ska starta upp bloggen igen...tror jag =)   Emmy och Philip fyller snart 4 respektive 2 år. <3 Livet rullar på med nattjobb, träning(jo, jag har ÄNTLIGEN kommit igång med det på allvar!), studier och så vidare.   Jag kommer f...

Av Sara - 12 juli 2010 04:58

Ja nu är nattjobbet i full gång. Grymt schema..och grymt i bemärkelsen SKITJOBBIGT =P Tur att sommaren "snart" är över. Ikväll orkade jag inte följa med då Emmy skulle ut och cykla, utan var inne med Philip istället och städade och ...

Av Sara - 1 juni 2010 21:06

Nedräkningen inför sommarschemat har börjat. Lika så har funderingar och planer för sommaren i övrigt satt griller i mitt stressade huvud. En minitripp till Furuvik innan sommarjobbet kör igång på riktigt, ev. resa till Norge för C, Emlan och ...

Ovido - Quiz & Flashcards