Alla inlägg den 4 maj 2008

Av Sara - 4 maj 2008 21:52


Som vanligt då jag "kommer hem", är det ganska motvilligt..

Men det funkar.Och det var trevligt att träffa

föräldrarna faktiskt. Nu har C bytt däck, och vi fick god mat och fika.

Stannade i Matfors på vägen hem. Emmy fick middag där, och sedan

hjälpte C till då R skulle byta däck på LillaM´s bil.


Emlan har skött sig exemplariskt, som vanligt. Härliga unge!

Undrar om jag också var så där snäll och nöjd som barn?

Jag tror faktiskt det...men värre blev det i tonåren, hehe.

Jahapp..Imorgon är det skola hela eftermiddagen. Sedan

hoppas jag att dom ringer från VC ang. provsvaren.

Vill ju kunna jobba snart igen!!

Vår nya lägenhet behöver en ordentlig uppfräschning..och imorgon

ska C och T åka dit och kika, fundera och planera lite.

Ska bli skönt då vi kan flytta, även om jag känner nu att jag

verkligen kommer att sakna den här lägenheten och att bo mitt i stan!


Resten av veckan då??

Måste plugga, plugga, plugga...Sjukhusbesök på onsdag..Men annars

inget speciellt planerat ännu. Kommer förmodligen att ha nog att göra

med att  packa ner saker inför flytten etc.


Hoppas på att hinna med att träffa några av mina vänner också.

Känns som en evighet sedan jag träffade K, A, L och J...=/

Nä..det var nog allt för idag.


Tack för mig!





Ovido - Quiz & Flashcards