Alla inlägg den 9 maj 2008

Av Sara - 9 maj 2008 18:32




Nu har vi hämtat färg och tapeter för en mindre förmögenhet..

Men vi fick jättebra rabatt,så man kan inte klaga.

C är i lägenheten och grejar...andra omgången han är där idag.

Emlan är i Matfors m. farmor, och jag är inne i stan och håller på

att tvätta. Skulle hjälpa C, men fick svårt att andas och blev

snuvig å så...Förbannade allergi!

Fast nu får vi rena kläder, och det är ju bra det med.


Jahapp...annars då?? Jo..det är nog rätt bra.

Och fetare och fetare blir jag för varje dag som går.*s*

Idag har jag svullat grillkorv, pommes och räksallad. Och en

glass..hehe.  Men snart ska jag börja äta nyttigare OCH

börja röra lite på mig =) Har även köpt vitaminer

och järntabletter...Kommer att bli skitbra det där! =P


later......

Ovido - Quiz & Flashcards