Alla inlägg den 14 maj 2008

Av Sara - 14 maj 2008 20:45


Dagen idag: Jag och Emmy har myst och härjat på

mest hela förmiddagen. Sedan kom svärföräldrarna hit

och hjälpte oss att köra lite grejor till lägenheten.

Imorgon blir det tapetsering, och C ska måla.

Jag ska på skolan på morgonen/förmiddagen också.


Idag har jag ätit: en macka m. philadelphiaost och skinka

                           en sockerkaksbit m. Daimglass

                           en krämbulle

                           ett 90s skrov m. räksallad

                           3 Singoalla-kakor, 2 Mariekex

                           1 mazarin..Och en massa cola och

                           kaffe till det!


Katastrofalt! Så, IMORGON är det slut med skräpmat och godsaker.

Var nyss på  Hemköp och handlade. Nu trängs äpplen,

sallad, fetaost, körsbärstomater,paprika,colalight, grovt bröd,

makrill och andra nyttigheter i vårt kylskåp.


Ja jag vet att det inte är MÅNDAG imorgon, men detta ska

inte få fortgå EN endaste dag till.

Tro nu inte att jag är nojig för att

gå upp i vikt, för uppenbarligen kan jag äta alla sorters onyttigheter

UTAN att lägga på mig allt för mycket.

Nej, detta gör jag för att jag ska må bättre överhuvudtaget.

Ska även börja promenera. Min kondition är sämre än mammas. Och hon är 66 år!!!


Imorgon ska jag även börja äta mina järntabletter

och komma ihåg att ta mina vitaminer. =)


Heja Sara! =P





Ovido - Quiz & Flashcards